Veel dingen herkenbaar

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Veel dingen herkenbaar

Berichtdoor A.G. STEEMERS » wo okt 11, 2006 9:23 pm

Hier zijn ook veel dingen herkenbaar hoor bij mij dachten ze eerst aan bekkeninstabiliteit dus ben ik nooit verder gekomen dan fisio. Ik heb eigenlijk al een jaar of 15 last van mijn rug verder tennis armen gehad gewrichtsontsteking in mijn polsen knieen hielspoor maar kwam dus nooit verder dan fisio. Nu waren we verhuisd en ging ik weer voor mijn rug en zijn er eindelijk eens foto's gemaakt. De ha dacht aan bechterew maar was niet op de foto's te zien wel versleten tussen wervelschijven vergroeingen afglijdendewervel ontsteking si gewricht ik geloof dat dat het wel was.En kreeg dus weer fisio.[heb soms echt het idee kom ik ooit verder]Heb dus laatste tijd ook veel last van mijn handen dus zal ik eerdaags maar weer een keertje langs gaan dat heb ik bij deze ha ook nog niet verteld. Het gaat van het ene naar het andere gewricht en die vermoeidheid vreselijk. Nu jullie weten zo ook een beetje hoe het bij mij is gegaan. Groeten Anja
A.G. STEEMERS
Lid

Berichtdoor N.Marissa » di jan 02, 2007 2:40 pm

Hallo,

Als je het zelf niet helemaal vertrouwd dan zul je toch gewoon moeten vragen aan de huisarts of hij / zij je even wil doorverwijzen naar de reumatoloog, dat is denk ik de enige manier om erachter te komen wat er precies met je aan de hand is.

Het zou kunnen dat hetgeen jij hebt alleen te bestrijden is met fysio maar stel nou dat dat niet zo is... dan lijkt het me fijn om dat te weten toch?

Weet je iig waar je aan toe bent, mijn advies is dus gewoon terug naar de huisarts en niet eerder die spreekkamer verlaten eer je een verwijsbriefje in je hand hebt :D

Heel veel sterkte en succes
Groetjes N.Marissa
N.Marissa
Nieuw lid

Keer terug naar Artrose