Contact?

In dit forum kun je terecht met vragen over sclerodermie.

Moderator: Martijn

Contact?

Berichtdoor Mikkie04 » di okt 01, 2013 9:04 am

Beste allemaal,

Mijn onderwerp verklapt eigenlijk al wat mijn verzoek gaat zijn, maar ik zal toch beginnen met mezelf voor te stellen.
Ik ben Mikkie en ik ben nieuw op dit forum. Sinds zes jaar heb ik Reumatoïde artritis [RA]. De hele medische molen heb ik doorlopen, met gemengde resultaten. Ik was hierna wel klaar met het patiënt-zijn en ben een tijd op zoek geweest naar een positief en structureel antwoord op hoe om te gaan met (alle beperkingen van) reuma. Dit is echter maar mondjes-maat te vinden op internet. Na intensief en uitgebreid onderzoek en studie heb ik nu een concept die alle hoekstenen van het leven aanpakt, met elkaar verbindt en als combinatie ervoor zorgt dat je, ondanks het hebben van reuma, weer meer controle hebt over je leven en zo het maximale eruit kan halen.

Maar - dit concept is gebaseerd op mijn eigen ervaringen met reuma, met RA. Ik zou mijn ideeën graag willen bespreken en toetsen bij andere mensen met RA, en ook juist met mensen met ándere vormen van reuma.

Mocht je geïnteresseerd zijn om hierover te praten met me, dan kom ik graag met je in contact!
Ik ben te bereiken op mikkie1985@hotmail.com.

Ik hoop van je te horen.

Groetjes, Mikkie
Mikkie04
Nieuw lid

Reumavorm: RA

Keer terug naar Sclerodermie