Site over mijn ervaring van het krijgen van een nieuwe knie

Interessante links

Moderator: Martijn

Site over mijn ervaring van het krijgen van een nieuwe knie

Berichtdoor nancy » wo jul 11, 2007 12:46 pm

Hallo,

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik heb zelf een site gemaakt over het verloop van het plannen van mijn operatie. Ik krijg binnenkort (nou ja binnenkort...) een knrieprothese. Het is een heel gedoe voor je goedkeuring hebt gekregen. En voor je weet welk ziekenhuis je moet hebben voor de kortste wachttijden. Ik ben bezig om mij in België te laten opereren.
Omdat ik nergens verhalen kan vinden over ervaringen en nergens kan vinden wie mij kan helpen om zo snel mogenlijk geholpen te worden schrijf ik alles wat ik doe op op deze site zodat een ander er misschien ook iets aan heeft!

http://nieuweknie.come2me.nl/

Groetjes nancy
nancy
Lid

Berichtdoor anne1976 » wo jul 11, 2007 1:12 pm

Ik heb het gelezen en ik wil je heel veel succes wensen. Wel goed en erg interressant om zo een weblog bij te houden.

groetjes Annemieke
ik ben Annemieke, 31 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 5 en een zoontje van 3.
anne1976
Lid

Berichtdoor nancy » wo jul 11, 2007 1:16 pm

Ik kreeg een mail van de verzekering, ze moeten een verwijsje hebben van de reumatoloog... Ik ernaar toe vanmorgen ze heeft het aangenomen maar gaat eerste even twee weekjes lekker op vakantie. Daarna kijkt ze even verder.... Mijn huisarts is om precies te zijn 3min bezig geweest en op haar moet ik twee weken wachten tot ze terug is van vakantie...

Ik ga echt alles bijhouden zodat een ander er misschien ook iets aan heeft!

Groetjes nancy
nancy
Lid

Keer terug naar Links