aangepaste meubels

Interessante links

Moderator: Martijn

aangepaste meubels

Berichtdoor clemens » do mei 16, 2013 12:50 pm

Ik weet niet of dit de juiste plek is maar wilde jullie wijzen op http://www.jouwmaatkast.nl hier hebben wij met het oog op mijn ziekte 2 jaar geleden een kledingkast besteld en daarin kledingliften laten plaatsen. Ik heb last van artrose in mijn rug en handen en dan werd het lastig om kleding van de kledingstang af te halen mijn vrouw legde dan altijd al kleding voor me klaar maar dat was ook niet altijd fijn. Nu heb ik door de kleding liften de mogelijkheid dit zelf te doen omdat je er makkelijk bij kunt. Ik weet niet of ze ook los te koop zijn maar wij hebben ze via deze site met de kast mee besteld en het is echt een verademing. :!:
clemens
Nieuw lid

Reumavorm: Artrose

Re: aangepaste meubels

Berichtdoor Hermione » do mei 16, 2013 1:21 pm

Hallo Clemens,

welkom op dit forum, en bedankt voor de tip.
Wat ik zelf heb gedaan, is de kasten eens onder de loep genomen. Hang-gedeeltes weg, planken laten zagen bij een bouwmarkt, van die plugjes in de zijkanten, en dan kunnen alle kleren opgevouwen, op grijphoogte, in de kast gelegd worden. Bovenin komen dan de kleren die je niet zoveel draagt.
De kasten waarbij dat niet kon, heb ik opgeruimd. Toen ben ik naar Ikea gegaan, en heb daar kasten gekocht waarbij je de indeling helemaal zelf kan bepalen. Die heb ik zó ingedeeld, dat ik overal goed bijkan. En weer: bovenin de spullen die niet zo vaak gedragen worden. BIjv. kleding van het andere seizoen. En voila, een goedkope en goede oplossing! :)

Groetjes,
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Keer terug naar Links