Word er gefrustreerd van....

Dit forum is voor alle vragen en berichten over vormen van reuma waarvoor geen specifiek forum bestaat.

Moderator: Martijn

word er gefrustreerd van....

Berichtdoor pomona » zo okt 07, 2007 11:28 am

Voel mij een beetje down de laatste dagen…
Ik heb eigenlijk mijn hele leven nog niet mee gemaakt, dat ik dingen moet laten.heb altijd wel door kunnen gaan ondanks de pijn en de o.a. hierdoor ontstaande beperkingen.
Heb eigenlijk constant last van peesklachten rond mijn enkels/spronggewricht. Ben dit eigenlijk als “het hoort erbij”gaan beschouwen, totdat ik twee weken geleden door een clubfandag(Gordon) toch te veel mijn voeten overbelast heb, waardoor ik nu een hielspoor he, waar ik weer maanden aan vast zit... :roll:
.Had gisteren zo graag naar een optreden van hem willen gaan, deels om ook weer een deel van de clubdag kliek terug te zien. Een paar minuten staan is al een hel, het gaat gewoon niet..Moet steeds meer ook het fietsen op geven, omdat ik last krijg van mijn heupen en rug. :cry:
Moet mijn voet, vooral rust geven, maar mijn rug zegt weer wat anders. Ik krijg zo’pijn in mijn rug doordat ik minder beweeg, of wel kan bewegen en krijg weer hier door tintelingen in mijn been .. Word er scheit ziek van. Doe o.a. cross training op zo’n cross apparaat bij fysio. Mijn rug reageert hier heel goed op, maar niet mijn voet :x
Tevens denk ik door de frustratie, doordat ik nog steeds niet echt weet wat er aan de hand is, maar toch telkens weer klachten heb en krijg.

Sorry hoor, maar ben ff , not amused
Je bent wat je kúnt zijn
pomona
Lid

Berichtdoor MiSsy_LiCiouSs » wo okt 10, 2007 8:08 pm

Heeee,

Wat vervelend zeg!
Herken het zelf maar al te goed.
Lag vanmiddag weer te denken (ben nou al 4 weken ziek thuis) 2 jaar geleden had ik nog een bijbaantje, vorig jaar kon ik nog sporten, een half jaar geleden elke zaterdag uitgaan en nou..... zelfs naar school gaan gaat amper. Ben blij als ik mezelf kan douchen en niet te moe ben om te eten en te praten.
Zucht!
Maar goed ondanks alles, er zijn mensen die er veel slechter dan mij aan toe zijn. En de leuke dingen komen ook wel weer!
MiSsy_LiCiouSs
Lid

Berichtdoor pomona » wo okt 10, 2007 10:05 pm

Ja, het zijn van die momenten.Niet later weet ik wel dat ik gewoon weer de draad op pik en weer door ga. Ik heb gelukkig afleiding zat...Wilde gewoon ff wat gal spuwen :P

Mijn fysioth. zei tegen mij. Volgens mij komen de meeste klachten van de artrose. Maar waar ik de meeste klachten van heb(heupen, onderrug) zijn er recent geen foto's gemaakt of zo. Wat maakt het uit wat voor etiquette je er aan plak. Voor mij maakt het dus wel uit. Het zou mij een stuk rust geven. Dan zou ik begrip hebben voor de klachten ik heb. Klachten welke volgens mij ook niet allen verklaarbaar zijn(grieperig gevoel s'morgens vroeg,Trillen, peesontstekingen, hielspoor nu, als ik 1 uur zit ben ik al zo stijf als een plank)
Ik begin zelf steeds meer een vermoede te krijgen voor Bechterev, omdat er wel verdacht veel stukjes in het verhaal passen.

Wat erg voor je, dat je al 4 weken thuis loopt. Dit zou mijn grootste nachtmerrie zijn zeg, thuis lopen. Gelukkig ben ik nog steeds in staat mijn vrijwilligerswerk te doen elke dag van 14.00 tot 17.00..

Ik realiseer mij ook, dat het veel slechter kan. Over het algemeen, voel ik mij ook gelukkig. Ik word soms een beetje onrustig door de onduidelijkheid. :roll: Ach ja, probeer het toch ook weer zo veel mogelijk los te laten aan de ene kant, maar probeer ook wel te achterhalen hoe ik mijn klachten het best kan categoriseren
Je bent wat je kúnt zijn
pomona
Lid

Keer terug naar Overige vormen van reuma