Dish (ziekte van forestier)

Dit forum is voor alle vragen en berichten over vormen van reuma waarvoor geen specifiek forum bestaat.

Moderator: Martijn

Re: Dish (ziekte van forestier)

Berichtdoor Wrenchman » wo nov 07, 2018 11:52 pm

Hi Jack.

Dit forum is inderdaad een beetje aan het doodbloeden. Best jammer, want er was toch een leuke vaste kliek met wat verse aanwas zo nu en dan.

Ik heb niet alles van je gelezen, maar zo te zien heb je het niet makkelijk. Als iedereen hier dan spontaan geneest, dan wens ik jou dat ook toe. :)
Of in ieder geval zo pijnvrij en comfortabel mogelijk.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Re: Dish (ziekte van forestier)

Berichtdoor Dorine » do nov 08, 2018 1:49 pm

Jack , heel naar te lezen dat ook je rug nu is aangedaan.. we tobben wat af met onze reuma.. en beter worden is een illusie helaas... het is inderdaad jammer dat het op het forum zo stil is geworden.. lijkt wel of men wat bang is geworden spontaan te reageren na wat turbulentie tussen een aantal leden op het forum een poosje terug. Jammer want er valt een hoop te leren en er is veel ervaringsdeskundigheid over medicatie en andere problemen die vaak niet door een reumatoloog beantwoord ( kan) worden. Maar wie weet nu de “ donkere maanden” er weer aankomen.. ik wens jou veel sterkte ..enne gewoon op forum blijven komen hoor!
Dorine
Lid

Reumavorm: Sarcoïdose /ra

Vorige

Keer terug naar Overige vormen van reuma