Geen reuma, wel alle symptomen --> jicht!

Dit forum is voor alle vragen en berichten over vormen van reuma waarvoor geen specifiek forum bestaat.

Moderator: Martijn

Re: Geen reuma, wel alle symptomen --> jicht!

Berichtdoor Wrenchman » za mei 30, 2015 1:31 pm

Trouwens, dure medicijnen? Ik dacht juist dat de lobby van de overheid de kosten voor medicijnen flink heeft weten terug te dringen. (correct me if i'm wrong)
Zo heb ik medicijnen die, pak 'm beet, €8,50 per 3 maanden kosten. Hiervan worden de kosten van het medicijn voor 100% vergoed, de apothekerskosten gaan van je eigen risico af. Dit is ongeveer €6,50 als je een medicijn chronisch gebruikt.
Het medicijn kost dus effectief 8,50-6,50 = €2,- Dit is inderdaad schandalig veel. :roll: Da's wel €8,- per jaar! Belachelijk! :roll: Ik kan het er in ieder geval niet zelf voor maken.

Dat de apothekerskosten naar mijn mening niet naar verhouding zijn, is een ander verhaal.

Het valt mij op dat dit soort verhalen altijd de toon hebben van 'de enige juiste weg' of dat je je moet 'bekeren' tot een of ander geloof/idee. Maar vooral dat de 'westerse medicijnleer' allemaal commercie is en artsen maar wat doen.
Ik hoop echt dat deze flauwekul zo snel mogelijk verwijderd wordt. Net als de 'leaky gut' en alle andere, toekomstige verhalen wat nergens op gebaseerd is.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Re: Geen reuma, wel alle symptomen --> jicht!

Berichtdoor Martijn » za mei 30, 2015 7:16 pm

Ik heb de reactie van Cente verwijderd.
Doe als een vlinder. Rust op tijd, maar vergeet niet te vliegen!
Martijn
Site Admin

Reumavorm: SLE

Vorige

Keer terug naar Overige vormen van reuma