Ik ben radeloos.. herkent iemand mijn sympthomen?

Dit forum is voor alle vragen en berichten over vormen van reuma waarvoor geen specifiek forum bestaat.

Moderator: Martijn

Ik ben radeloos.. herkent iemand mijn sympthomen?

Berichtdoor Luusz » zo okt 30, 2011 10:47 am

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier, ik zal me eerst even voorstellen!
Ik ben Lucienne 25 jaar en ben zzp-er, ik heb een eigen kapsalon.
De reden dat ik op dit forum zit, en een bericht plaats is omdat ik radeloos ben! :shock:

Ik hoop dat één van jullie iets herkent in mijn klachtenpatroon, zelf zit ik te denken aan de ziekte van bechterew.
Het is een lang verhaal, want het duurt al een aantal jaar en nog is er niks duidelijk. Ik hoop dat jullie de tijd nemen om het te lezen.
Ik zal proberen het niet al te lang te maken, maar de klachten een beetje op te sommen.

Eigenlijk heb ik vanaf mijn 12e al rare klachten "lees" steken op de borst, moeilijk ademen, pijn in de nek. Hiermee naar de dokter geweest en die vertelde ( zonder te onderzoeken ) dat ik het Syndroom van Tietze heb.. hiervoor slik ik al vanaf mijn 12e diclofinac bij pijnaanvallen.

Goed om even verder te gaan op mijn sympthomen die mij doen denken dat ik de ziekte van bechterew heb.

In December 2008, ben ik terug gekomen van mijn vakantie in egypte.. ik heb 1 dag kunnen werken en toen is het allemaal begonnen.
Ik kreeg acute pijn in mijn onderrug ( uitstraling been/ bil heup.. tot zelfs aan mijn voeten ) Hiervoor bij fysiotherapie geweest dat loste helaas niks op.. De pijn kwam en ging.. met hevige pijn vlagen en steken voornamelijk in de zijkant van mijn bil/heup met uitstraling in mijn boven benen waardoor ik soms niet op mijn been kon staan. Mri scans gehad, buik echo's en er kwam maar niks uit.. ik slikte maar tramadol en oxynorm tegen de pijn omdat het anders niet uit te houden was..

Tegenwoordig slik ik 1 diclofinac met 2 paracetamols als ik het niet meer uit houd.