Bechterew

Dit forum is voor alle vragen en berichten over vormen van reuma waarvoor geen specifiek forum bestaat.

Moderator: Martijn

Bechterew

Berichtdoor timo86 » ma jul 21, 2014 5:27 pm

hallo allemaal ik ben tim roukens, 28 jaar oud
sinds 19-7 ben ik op de hoogte gesteld dat ik bechterew heb, gelukkig heeft dit bij mij maar 2 maanden geduurd
aan mijn moeders kant is bechterew erfelijk en daarom heb ik ook zo snel de diagnose gehad
overigens heeft men aan mijn si gewricht heeft men nog niets kunnen zien, wel ben ik ook hla b27 positief

mijn grootste probleem is echter niet mijn rug, ik heb jaren lang zwaar werk gedaan en ga persoonlijk al snel door tot ik echt niet meer kan
op het moment zit ik dan ook in de ziektewet en gaat het nu prima
ik heb door de bechterew echter wel extreme oogontstekingen, pijn op de borst en moeheid,
ik hoop dat er ook iemand is die me hier misschien wat advies over kan geven

het grootste probleem voor de laatste 5 jaar was ''wat als ik bechterhew heb'' en nu moeten we weer verder gaan kijken, ik wil op dit moment mezelf zo snel mogelijk laten omscholen omdat ik sowieso nooit meer in een slagerij zal werken
ik ben vanuit de ww naar de ziektewet gegaan, dus beide werken mij tegen op dit moment
het uwv zit nu nu te zeuren over dat ze alleen gaan investeren in omscholing als ik dan ook baangarantie heb, waar moet ik dat in vredesnaam zo 123 vinden in deze tijd?
ik snap dat het uwv geen geld meer mag uitgeven, maar ik krijg al veel te weinig om fatsoenlijk met 2 ouders en een kind rond te komen, laat staan dat ik nu mijn eigen studie moet betalen
waarschijnlijk ben ik nu beter af als ik weer ga werken en vanuit daar mezelf ziek meld :|

maargoed, hopelijk word alles beter binnenkort
timo86
Nieuw lid

Reumavorm: bechterew

Keer terug naar Overige vormen van reuma