Wat te doen????

Dit forum is voor alle vragen en berichten over vormen van reuma waarvoor geen specifiek forum bestaat.

Moderator: Martijn

Wat te doen????

Berichtdoor afina » vr maart 27, 2015 6:03 pm

Hallo.

Zoals ik al eerder geschreven heb, weet alleen niet meer waar...dachten ze bij mij aan een hernia.
Nu is uit de mri en foto's etc gebleken dat het geen hernia is...maar mijn 4e wervel staat naar voren t.o.v. mijn 5e en daar tussen zit een
zenuwwortel klem....best pijnlijk dus.

Als ik last had gehad van "beenpijn" had de neuroloog de zenuw d.m.v. een injectie kunnen blokkeren...maar bij mij zit de pijn voornamelijk in mijn rug en bil...
Dus heb ik twee opties....een revalidatie traject in om hiermee om te leren gaan....of naar een neurochirurg om het operatief te laten behandelen.

Pfffff ik weet het niet.

Ik heb intussen morfinepleisters 5 mgr....en temgesic ( opiaat ) waar ik er 4 van mag op een dag. Ik zit er niet op te wachten om geopereerd te worden...maar ik heb ook geen zin om nog maanden ( jaren?? ) stoned rond te lopen.Zonder die pijnstillers is het niet vol te houden....

Ik weet echt niet wat ik nu moet... :( :(
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Reumavorm: reuma psoriatica en

Re: Wat te doen????

Berichtdoor Wrenchman » vr maart 27, 2015 9:06 pm

Stukje service van de zaak, de links naar je topics: Klik op de links voor het topic over Heupprotese die pijn doet en je vorige topic over je Hernia.

Lijkt mij inderdaad een lastige opgave om hiertussen te kiezen. Maar afgezien van het feit dat je stoned rondloopt, is de pijn wel helderop minder? Dan heb je in ieder geval de tijd en hoef je geen beslissing te overhaasten.

Sterkte in je besluit!
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Re: Wat te doen????

Berichtdoor afina » vr maart 27, 2015 10:02 pm

Thx wrenchman, ja de pijn is minder met die cocktail.....in de vier weken dat ik hieraan zit probeer ik wel eens minder te gebruiken maar dan is de pijn niet uit te houden......en ik ben echt geen kleinzerig mens.

Mijn man wil dat we aankomende week al met de huisarts gaan praten...maar eens kijken wat zijn advies is....mijn hoofd lijkt mij de laatste tijd steeds tegenstrijdige adviezen te geven.... :roll:
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Reumavorm: reuma psoriatica en

Keer terug naar Overige vormen van reuma