ledertrexaat

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

ledertrexaat

Berichtdoor pat » wo aug 15, 2012 7:03 pm

i
Laatst bijgewerkt door pat op di mei 19, 2015 10:28 am, in totaal 1 keer bewerkt.
pat
Lid

Reumavorm: psoriasis artritis

Re: ledertrexaat of emtexaat en draaierig gevoel.

Berichtdoor sylvia35 » do aug 16, 2012 11:26 am

hoi

ik gebruikte metohtrexaat en had hier ook altijd last van en hartkloppingen en ga zo maar door moet vandaag terug naar de reumateloog omdat ik op advies van de reuma verpleegkundige ben gestopt met mtx en met de reumateloog moet bespreken hoe nu verder en nu ik het niet gebruik voel ik me beter

groetjes sylvia
sylvia35
Lid

Reumavorm: ap

Berichtdoor Sarieke » do aug 16, 2012 12:51 pm

Hallo Sylvia.

Ik heb deze ervaring met de Celebrex , nu ik er mee gestopt ben heb ik daar geen last meer van.
Nu heb ik van de reumatoloog Meloxicam, en heb er geen last van , ik gebruik het nu al drie weken, zonder die nare bijwerking.
Maar ik denk dat het voor iedereen weer anders is. Succes met de speurtocht.
Hartelijke groet Sarieke.
Sarieke
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor sylvia35 » do aug 16, 2012 10:19 pm

hoi

ik gebruik ook meloxicam en ik moet defentief stoppen met mtx en gewoon nu alleen de enbrel morgen foto's laten maken van voeten en handen en schouders en als de reuma erger wordt moet ik met arava gaan beginnen ken dit middel niet en ga dan ook eerst goed uitzoeken wat het is want ik hoorde dat het niet meer vergoed wordt door het ziekenfonds alleen een goed koper merk van arava wel

groetjes sylvia
sylvia35
Lid

Reumavorm: ap

Berichtdoor AP 1978 » di aug 21, 2012 8:16 pm

Hoi,

Ik heb jarenlang methotrexaat gebruikt en had het laatste ojaar ok een duizelig gevoel. Uiteindelijk ben ik ermee gestopt en heel langzaam verdween ook het lichte gevoel in mijn hoofd. Het probleem met dat soort klachten is dat het nooit echt bewezen kan worden, maar ik ga mede daarom nooit meer aan de MTX.
AP 1978
Lid

Reumavorm: AP

Keer terug naar Artritis Psoriatica