Diagnose Artritis Psoriasis

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

Re: Diagnose Artritis Psoriasis

Berichtdoor toedels » zo jul 10, 2016 3:22 pm

En ja ik heb a p nu aan de mtx en hopen dat het straks beter gaat buiten misselijk en moe gaat het na 3 dagen goed woensdag weer 4 tabletten.
En van de winter hoop ik weer fatsoenlijk te kunnen lopen e,d we gaan ervoor.
toedels
Lid

Reumavorm: ap

Berichtdoor Dani- » di jul 12, 2016 12:23 am

Hoe lang gebruik je nu MTX? Hoop voor je dat het snel gaat helpen..
Mocht je na wat langer gebruik last van misselijkheid houden kun je misschien vragen of je MTX mag spuiten. De meeste mensen zijn van spuiten minder misselijk!
Sterkte..
Dani-
Lid

Reumavorm: RA of AP

Berichtdoor Bertho van Neerbos » ma aug 22, 2016 2:23 pm

Op beide ellebogen en scheenbenen heb (inmiddels had) ik grote plekken met schilverige huid. Ook in de oren en op de hoofdhuid is het soms best erg. Via de reumatoloog slikte ik methotrexaat. Man, wat werd ik daar misselijk van. Tot een paar weken geleden werkte maar 1 ding. Vakantie in het buitenland met veel zon (en drank :-) Op vakantie sprak iemand over CBD olie en ik dacht: "Ach, ik heb alles al geprobeerd". 't Zal toch niet werken, net als al het andere. Uiteindelijk toch geprobeerd en warempel. Binnen enkele dagen namen de pijnklachten in m'n gewrichten af en inmiddels zijn de huidplekken voor 80% verminderd. Prettige bijkomstigheid is dat je er ook nog eens goed van kan slapen. Inmiddels heb ik geen gewrichtsklachten meer en ben ik een gelukkig mens. Hier vind je een voorbeeld van wat ik momenteel gebruik: http://www.cibdol.com/nl/home/75-cbd-olie-10ml.html
Bertho van Neerbos
Nieuw lid

Reumavorm: Artritis Psoriatica

Berichtdoor tinus » ma aug 22, 2016 6:37 pm

Bertho van Neerbos schreef:slikte ik methotrexaat.

Slikte? Ben je daar dan mee gestopt? :shock:

Zoals het er nu staat lijkt het net alsof je klachten verdwenen zijn door die olie.
Maar CBD-olie geneest geen AP. En ook geen psoriasis.
Was dat maar waar...

Enne... je hebt toch niet toevallig zelf een handeltje in die olie hè?
Het gebeurt vaak dat mensen alleen hier komen om hun waren aan te prijzen en mensen geld uit de zak te kloppen.

CBD-olie is hier al lang bekend. Als je even gezocht had, had je dat geweten :ewink:
"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt".
Huub Buijssen.
tinus
Lid

Reumavorm: RA - AP

Berichtdoor Henk » di aug 23, 2016 3:13 am

Lees Bertho's reactie op deze site...
http://www.fibromyalgieblog.nl/oproep-g ... -cbd-olie/

Wonderbaarlijke genezing, maar pas op:
"Sinds mijn kennismaking met CBD olie, zijn mijn gewrichtsklachten volledig (echt 100%) verdwenen. Geen last meer van ontstoken vingers, tenen, polsen en ellebogen. Wel heb ik gemerkt dat er een groot verschil zit tussen de merken van CBD olie. Ik heb Jacob Hooy en Endoca geprobeerd maar deze werken nauwelijks. Nadat ik een paar dagen Cibdol had gebruikt, verdwenen mijn klachten als sneeuw voor de zon."

Ik 'zeg' verder niets... dit keer! :twisted:
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor Dani- » di aug 23, 2016 9:28 am

Wat zijn het toch bofbipsen.. Even de juiste vitamine en mineralen tegen de antioxidanten of de juiste CBD en foetsie is de reuma.. Zo makkelijk is het..
Dani-
Lid

Berichtdoor Wrenchman » di aug 23, 2016 12:40 pm

Het is net WD-40. :roll:

Wat is het toch met dit forum dat het zo'n aantrekkingskracht heeft op dorpsidioten en kruidenvrouwtjes? Ik schat de lezers verstandiger in dan in dit soort flauwekul te trappen.

En nu hup, in de hoek stoutert!
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Dani- » wo aug 24, 2016 12:23 am

Heb even moeten zoeken wat WD-40 is..
Dani-
Lid

Berichtdoor Wrenchman » wo aug 24, 2016 10:26 am

Er zijn zelfs mensen die WD 40 gebruiken tegen stroef lopende gewrichten. Kijk hier maar eens.
Uit het artikel blijkt ook dit uiteraard de grootste onzin. Bovendien zijn dit soort producten bij veel gebruik gewoon slecht voor je!
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Spider » wo sep 28, 2016 12:30 pm

Verwijderd...
Laatst bijgewerkt door Spider op za okt 01, 2016 1:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Spider
Lid

Berichtdoor Henk » wo sep 28, 2016 3:52 pm

Met serieuze aandoeningen moet je niet naar kwakzalvers gaan, dus jij kunt rustig doorgaan op de ingeslagen weg.
En leuk, dat je het woord allopathie hebt ontdekt, maar daarover zette ik al eerder een link neer in het andere draadje, waar je je wijsheden spuide.
Nogmaals dus http://www.kwakzalverij.nl/behandelwijz ... kzalverij/

En nu weer snel aan je huiswerk, joh. :roll:
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor Spider » wo sep 28, 2016 3:59 pm

Verwijderd...
Laatst bijgewerkt door Spider op za okt 01, 2016 1:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Spider
Lid

Berichtdoor Dani- » do sep 29, 2016 1:54 am

Spider schreef:
Maar blijkbaar er zijn ook mensen die 't heerlijk vinden om jaar in jaar uit aan 't lijntje te worden gehouden door de reguliere geneeskunde en de verschrikkelijkste bijwerkingen van die hele dure medicijnen op de koop toe nemen, en daar ook nog eens heel veel eigen risico voor moeten dokken...

So be it...!!

Soms wens ik dat mensen die het gore lef hebben dit soort dingen te schrijven, 1 week te voelen waar ik dagelijks mee leef.

Dit is niet meer ga je schamen, maar sodemieter op met je enorme ik weet het allemaal, zie mij triomferen, eigenwijze hoofd.
Met jouw woorden help je geen mens. Je stelt je niet voor, je hebt genezing voor psoriasis en bij tegengas kan je alleen maar hakken en slaan.

Leef verder in je eigen ballon.
Dani-
Lid

Vorige

Keer terug naar Artritis Psoriatica