Valkuil van mooi weer :-(

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

Valkuil van mooi weer :-(

Berichtdoor jopie1982 » do jun 25, 2015 6:38 pm

Vandaag prachtig mooi weer en eerlijk is eerlijk ik voel me dan een stuk beter. Ook mijn gewrichten vinden dit erg prettig.
Helaas zit ik nu met knallende koppijn misselijkheid en pijnlijke gewrichten.
Hoe komt datm veel te veel gedaan juist omdat ik me dan ff beter voel.
Dan is dit de prijs die ik moet betalen.

Herkennen jullie dit?
Mocht echt leren doseren met dit weer.
Hoop dat jullie je beter voelen.
jopie1982
Lid

Reumavorm: AP

Re: Valkuil van mooi weer :-(

Berichtdoor AnnemiekV » do jun 25, 2015 10:14 pm

Yep...herkenbaar!
Ik ging gezellig met mijn zoonlief plantjes halen, samen in een bak gezet. Toen bedacht dat steentjes erbij leuk zouden staan, dus stukje langs het water gewandeld en stenen geraapt. Daarna een vlaag van opruimwoede, buiten de kastjes met decospul uitgemest...eten gemaakt.....ook nog maar de stoep geveegd, intussen eigenlijk al moe wordend van mezelf. :mrgreen: En nu voor pampus op de bank, en zo stijf dat ik amper aan mijn voeten kom, zucht....
Ik voel me ook lekkerder met mooi weer, en inderdaad....wat is het toch lastig om dan toch je rust te bewaren.
AnnemiekV
Lid

Reumavorm: Bechterew

Berichtdoor Arkan » di jun 30, 2015 6:35 pm

Heel herkenbaar.
Minder stijf en inderdaad ook minder pijn en het lijkt of je de hele wereld aan kunt.

Maar ik heb inmiddels geleerd te doseren.
Ik zit heel bewust op de camping. Daar kan je beter relaxen.
Een caravan en voortent is snel gepoetst en zelfs dat doe ik niet meer in 1 dag.

Ik hou van dit mooie droge weer. Maar ik hou mijn hart vast wanneer de warmteonweders en de daarbij behorende regen zich weer aandienen. Dat voel ik in mijn hele lijf, en dat is helemaal niet fijn.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor Sonic » wo jul 15, 2015 4:25 pm

Ja hoor herken het heel goed.... we willen allemaal ondanks je ziekte toch productief zijn :mrgreen:
Ondanks dat je de dagen erna last hebt geeft het een goed gevoel wat je gedaan hebt ...toch ?!
Sonic
Lid

Reumavorm: Artritis Psoriatica

Berichtdoor jopie1982 » wo jul 15, 2015 9:25 pm

Zeker, ik denk dat het ook heel gezond is om soms bewust te kiezen voor iets wat niet verstandig is. En ja dan heb je extra pijn, als je dan maar genoten hebt want hoe dan ook daar krijg je toch ook energie van.
jopie1982
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor Leonie83 » do jul 16, 2015 8:07 pm

Ik heb juist sowieso met warm weer meer last. Hoewel het dan wel boven de 25 graden ofzo moet zijn hoor dus meer die tropische temperaturen die kan ik echt niet handelen. Alles doet dat zeer en voel me bloated (dik)
Doe met dat weer dan ook niks dan naast het dagelijkse stofzuigrondje. Ben niet te genieten dan hihi. Voor mijn AP kon ik doen en laten wat ik wou met het warme weer. Das helaas voorbij
Leonie83
Nieuw lid

Reumavorm: Artritis Psoriatica

Keer terug naar Artritis Psoriatica