Depresief door MTX

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

Depresief door MTX

Berichtdoor rianne55 » vr aug 28, 2015 1:38 pm

Vanmorgen reumatoloog gebeld,want het ging niet meer. Moe ,hartkloppingen ,depressief , kan mij niet consenteren .
Opvliegers, ademnood. Heb geen ontstekingen. Wilde mijn bloed laten testen en dat vond zij niet nodig. Elke keer een nieuwe arts. Krijg ik ontstekingen ,dan mag ik haar weer opbellen. Mag stoppen met MTX. Zie zwart voor mijn ogen.
Ik ga nu maar mijn huisarts bellen. Gisteren voor steunzolen geweest,daar werd gezegd,dat mijn voet helemaal vast zit. Word hier na gekeken werd er gevraagd? Vorig jaar,er word alleen naar mijn bloed gekeken en dan mag ik een half jaar weg blijven en eens in het half jaar bloedprikken.
rianne55
Lid

Reumavorm: Artritus Psoriatica

Re: Depresief door MTX

Berichtdoor rianne55 » ma aug 31, 2015 5:38 pm

Bij huisarts geweest en de klachten komen van de MTX . Bloed word nu geprikt en ik mag naar een ander ziekenhuis.
rianne55
Lid

Berichtdoor Arkan » di sep 01, 2015 8:36 am

Niet fijn als men niet naar je luistert.
Gelukkig schijnt je huisarts je dan toch te begrijpen.

Maar snap niet goed dat je schrijft, ik MAG naar een ander ziekenhuis . Jij beslist toch waar je naar toe gaat, en als je ergens geen goed gevoel bij hebt ga je toch naar een ander. Waarom zou je niet naar een ander ziekenhuis mogen?
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor rianne55 » di sep 01, 2015 9:14 pm

Arkan schreef:Niet fijn als men niet naar je luistert.
Gelukkig schijnt je huisarts je dan toch te begrijpen.

Maar snap niet goed dat je schrijft, ik MAG naar een ander ziekenhuis . Jij beslist toch waar je naar toe gaat, en als je ergens geen goed gevoel bij hebt ga je toch naar een ander. Waarom zou je niet naar een ander ziekenhuis mogen?

Ik heb mij altijd onzeker gevoeld.ik ben wel eens weggestuurd door het ziekenhuis. Voor dat ik terug mocht zat een hele tijd tussen. En mijn huisarts werkte toen niet mee.via een omweg ben ik weer in het ziekenhuis gekomen. Had geen vertrouwen in mijn huisarts . Dus was ik blij dat ik behandeld werd. Als ik maar medicijnen kreeg. Daarom was ik blij ,dat nu mijn huisarts wel luisterde. Altijd de angst ,dat ik weer weg gestuurd werd.
rianne55
Lid

Berichtdoor rianne55 » wo sep 09, 2015 10:27 am

Vanmorgen bij mijn huisarts geweest. Mijn schildklier waarde was zeer laag. Hij vermoed dat het door MTX kom.
Hij houd het nu in de gaten en ik ga naar een andere reumatoloog.
rianne55
Lid

Berichtdoor Arkan » wo sep 09, 2015 4:31 pm

rianne55 schreef:Vanmorgen bij mijn huisarts geweest. Mijn schildklier waarde was zeer laag. Hij vermoed dat het door MTX kom.
Hij houd het nu in de gaten en ik ga naar een andere reumatoloog.

Dat is fijn voor je, je krijgt gehoor en er wordt gehandeld.
Hopelijk helpt het je nu ook verder.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Keer terug naar Artritis Psoriatica