Voetverzorging

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

Voetverzorging

Berichtdoor Reku72 » za maart 19, 2016 12:09 pm

De laatste tijd krijg ik meer en meer last van mijn voeten. Vooral 's avonds en 's ochtends kan ik ontzettend last hebben van mijn (vermoeide) voeten. Ik loop namelijk ontzettend veel op mijn werk, kan wel regelmatig gaan zitten.

Hebben jullie een eigen speciale voetverzorging, want voetmassage bij iemand die ervoor opgeleid is heerlijk, maar ook duur....
Hoe verzorgen jullie je voeten? Doen jullie oefeningen? Voetbadje? Of gebruiken jullie speciale cremes voor jullie voeten ?

Tips zijn erg welkom :) O ja, ik heb geen psoriasis op voeten/ teennagels.

Groetjes Reku.
Reku72
Lid

Re: Voetverzorging

Berichtdoor rianne55 » ma maart 21, 2016 5:15 pm

Ik heb mbt schoenen. Dan heb ik geen last van mijn voeten. Is een ronde zool. Of ga kijken of steunzolen helpen.
rianne55
Lid

Reumavorm: Artritus Psoriatica

Berichtdoor DaisyD » ma maart 21, 2016 10:37 pm

Ik ga elke 6 weken naar de pedicure. Dat wordt vergoed door de ziektekostenverzekering. Ik had daarvoor een verklaring van mijn reumatoloog nodig, die opgestuurd naar de verzekering, en toen kreeg ik zonder verder gedoe toestemming. Er wordt maximaal zo'n 300,- per jaar vergoed.
DaisyD
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor zeeuws meisje » di maart 22, 2016 5:01 pm

Daisy, dat ligt aan welke verzekering je hebt. Pedicure wordt alleen vergoed bij mensen die RA hebben en valt onder de aanvullende verzekering. Dus helaas heeft niet iedereen op dit forum er iets aan
zeeuws meisje
Lid

Reumavorm: RA/SLE

Keer terug naar Artritis Psoriatica