Spondylodese

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

Spondylodese

Berichtdoor martje » ma mei 30, 2016 1:05 pm

Hallo allemaal.
Over 2 weken krijg ik een operatie aan mijn rug ,die gaan ze vastzetten met pennen schroeven enz. een Spondylodese
Op 2 plaatsen is mijn rugwervel stuk daar door instabiel zodat de rugwervel over elkaar schuift bij bewegen en de zenuw klem komt te zitten ,dat geeft veel pijn die uitstraalt naar mijn bil heup kuit tot aan mijn enkel toe . Daarom dat vastzetten .
Ik vraag me af zou het met de A.P. te maken kunnen hebben of is het alleen de Artrose ,ik heb vaak ontstekingen in mijn bekken en rug dus dacht eerst dat het door de A.P. kwam .
Zijn er hier misschien ervarings deskundigen die deze operatie ook gehad hebben ,dan zou ik daar graag de ervaring van de operatie en misschien tips van horen ?
Ik heb natuurlijk al gegoogeld maar toch hier ook nog eens proberen alle advies is welkom .
Ik zie tegen de operatie op ,het schijnt een zware operatie te worden is me verteld door de neuroloog en orthopeed ,met een hele lange revalidatie.
de rugpijn gaat er niet van over maar wel de pijn in mijn been zodat ik weer kan lopen .
Bij voorbaat dank .Groetjes van Martje .
martje
Lid

Reumavorm: A.P. en artrose.

Re: Spondylodese

Berichtdoor AnnemiekV » di mei 31, 2016 11:55 am

Hoi Martje, ik heb er geen ervaring mee, maarwil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met de operatie!
AnnemiekV
Lid

Reumavorm: Bechterew

Re: Spondylodese

Berichtdoor martje » wo jun 01, 2016 4:34 pm

Dank je wel Annemieke , waarschijnlijk is er hier op het forum weinig ervaring mee .
Aan een kant jammer voor mij ik had gehoopt op tips ,aan de andere kant je kan die operatie beter niet hebben .
Groeten Martje
martje
Lid

Reumavorm: A.P. en artrose.

Keer terug naar Artritis Psoriatica