Gevoelige voetgewrichten

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

gevoelige voetgewrichten

Berichtdoor Anna » di nov 14, 2006 11:35 pm

Sinds december 2005 last van allerhande gewrichtsontstekingen: beide voeten, alle tenen, rechterknie, rug. Het bleek, na grondig onderzoek asymmetrische polyartritis te zijn. Ik slikte per dag 4 ontstekingsremmers (ibuprofen 600) en sinds maart methotrexaat (voorgeschreven door mijn reumatoloog) De methotrexaat is sinds september heel goed aangeslagen. Ik ben helemaal klachtenvrij inmiddels en slik helemaal geen ontstekingsremmers meer. Wel slik ik de methotrexaat nog door (12 per week)
Het enige, waar ik last van blijf hebben, is, dat mijn voetgewrichten heel gevoelig zijn. Ik loop niet meer zoals vroeger. Het is alsof ik op eieren loop en eigenlijk is elke stap enorm gevoelig, Het is geen pijn, die ik voel, maar wel een onaangenaam gevoel. Wie herkent dit? En kom je daar nog van af?
Anna
Lid

Berichtdoor Janneke » wo nov 15, 2006 4:54 pm

Hoi Anna, welkom op dit forum!

Ook ik ben na een hoop getob "net genezen" van een fikse ontsteking in mijn r. knie.

Dat is nu helemaal over...maar ik herken wat jij daar beschrijft...ik loop net wat jij zegt..niet echt gemakkelijk nee. Net of er iets IN de voet zit wat er niet in hoort te zitten...

Net genezen verklaard..maar ik wordt gewoon weer bang dat het volgende weer voor de deur staat. Hoe verklaar ik dat tegenover mijn baas??

En of je er nog vanaf komt???
Ik hoop van wel!
Liefs Janneke
Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor..
Janneke
Lid

Berichtdoor Eigenwijs » do nov 23, 2006 6:46 pm

Ik heb even de off-topic reacties verqwijderd. Zouden jullie het welkom heten willen beperken tot het Wie is Wie forum?

:)
Eigenwijs
Site Admin

Keer terug naar Artritis Psoriatica