Hoe brengen we het Reumaforum onder de aandacht?

Voor alle reuma gerelateerde zaken die echt niet in een ander forum thuis horen. Eventueel verkeerd geplaatste berichten worden door de moderators verplaatst.

Moderator: Martijn

Re: Hoe brengen we het Reumaforum onder de aandacht?

Berichtdoor Amby » ma feb 08, 2010 9:18 pm

bcaatje schreef:Ik ben al tijden lid van dit forum en ben nog nooit "welkom" geheten door beheerders of anderen. Heel erg jammer. Door de reuma voel je je al niet overal welkom omdat je niet overal aan mee kan doen en als je dan de moeite neemt om lid te worden van een reumaforum dat door het reumafonds opgezet is dan zou het eigenlijk normaal moeten zijn dat nieuwe leden een "introductie" krijgen over wie wat waar...

Ik vecht zelf tegen 3 vormen van reuma. RA, Fybro en Artrose. De artrose is zeer progressief en zit nu door mijn hele lichaam. De RA is in een beginstadium en de Fybro ach ja dat zit ook overal. De artsen denken zelfs dat er een vorm van spierreuma in mijn lichaam te vinden is. Ach dat kan er ook nog wel bij...

Caatje

Hoi Caatje,

Heel spijtig om dit te lezen!
Maar weet je? ik kom niet regelmatig op deze site.
Als ik inlog dan zie ik bv. 110 ongelezen berichten.
Tja en die loop en lees ik dan niet allemaal na.
Vandaar geen verwelkom van mij.
Maar oke, je bent van Harte Welkom hier!!!!
Amby
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Amby » ma feb 08, 2010 9:20 pm

Ik ben het helemaal met Ad eens! Geweldig wat jij voor dit Foum doet Martijn!!!!!
Dankjewel!!!
Amby
Lid

Berichtdoor Lilly » ma feb 08, 2010 10:56 pm

Over het welkom heten...
Ik heb het als prettig ervaren om mijzelf in het voorstel-topic voor te stellen, en daar ook reacties op kreeg.
Dat voelt misschien nog wel welkomer dan door maar 1 persoon welkom geheten te worden.
Ik ken in mijn omgeving weinig mensen met reuma, maar zeg wel tegen veel mensen dat ik dit forum zo waardevol vind.
Mond-op-mond reclame werkt meestal wel goed!

En Martijn: ook ik vind dat je dit super doet!

Groetjes,
Lilly
Lilly
Lid

Berichtdoor Priscilla© » di feb 09, 2010 4:28 pm

wij (TYC) hebben jullie (reumaforum) al bij ons op de vernieuwde website staan.
een eigen button, een eigen plaats.

we hebben ook hyves, daar zal ik ook een link naar jullie zetten.
Afbeelding

www.theyoungconnexion.nl
vóór en dóór jongeren met reuma
Priscilla©
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor alm@ » di feb 09, 2010 9:10 pm

Martijn schreef:Misschien is het goed om uit te leggen hoe de 'beheerder' hier werkt. Ooit, zo'n 5 jaar geleden, heb ik, omdat er behoefte aan was, voor een aantal mensen een forum opgezet. Dat heeft zijn leven geleid, en is wat het nu is. Volgens mij een gastvrije uitlaatklep, waarop iedereen welkom is en altijd ruimte is voor een lach en een traan. Ik heb een hekel aan modereren, en laat daarom alles zo veel mogelijk zijn eigen gang gaan: met succes.
Omdat er geen noodzaak toe is, heeft het Reumaforum dus maar één moderator/beheerder/oprichter. Dat ben ik, ik kan er ook niets aan doen. Omdat ik naast dit forum nog pakweg 3 andere fora beheer, ik full-time studeer, bestuurslid van een vereniging ben, hobbies heb en tussendoor ook reuma heb... kom ik er helaas niet aan toe om iedereen persoonlijk welkom te heten. Ik hoop dat jullie daar met elkaar voor willen zorgen.... :ewink:

Misschien is het dan een idee, gezien je drukke werkzaamheden, om er een moderator bij te benoemen die voor dit soort dingen zorg kan dragen. Ik zie een forum toch een beetje als binnenkomen in een huiskamer waar het prettig is gastvij onthaald te worden. Als de toon van de muziek een beetje aardig is, is voor veel mensen de drempel ook wat lager om hun verhaal te doen. Als ik in de ledenlijst kijk, zie ik dat er heel veel leden zijn die nauwelijks posten en tientallen die zich niet eens voorgesteld hebben dus 0 postings hebben.
alm@
Lid

Reumavorm: artrose

Vorige

Keer terug naar Algemeen