Moderator: Martijn
Ann schreef:Hoy,Marriedone wat goed voor voor jou,je gebruikt nog wel soms een kruk ( ik ook ) maar je merkt blijkbaar toch al is het maar een beetje dat er verbetering is dat vind ik geweldig voor jou,en stilletjes hoop ik dat het bij mij ook zo mag gaan en al duurt het wat langer voor volledig resultaat iedere verbetering nu heb je dan toch al dit is toch een voorzichtig teken dat Simponi iets bij je doet,ik hoop echt dat het alleen maar verder in de goede richting gaat. ik verwacht eerst daags tel.van kliniek dat ik mijn eerste spuit krijg,dit mag van mij morgen al zijn,en dit is dan nog maar gratis staal want prijskaartje ( 1500 euro) per prik is hier nog niet geregeld. We hopen weeral hé ben echt blij met je reactie en natuurlijk de reactie van Simponi voor jou zelf.
Vriendelijke groetjes,Ann
Ann schreef:Hoy,Marriedone, het is dan eindelijk gelukt ik heb vandaag mijn eerste Simponi prik gekregen,viel best mee,ik heb gelijk ook nog maar eens cortisone prik gehad,dat was geen luxe maar hoog nodig,nu hopen maar dat Simponi aanslaat en ik de cortisone kan verminderen en weer eens hopelijk er voor lang van af ben,dit is natuurlijk af te wachten,en ja de tussenkomst is ok anders was 1 prik 1180 euro, je krijgt er wel volledig set van blauwe rugzak tot koel zakje toe,mag ook wel voor die prijs,gelukkig dat die tussenkomst bestaat hé.
Ik hoop dat het met jou nog steeds de goede richting uit gaat.
Vriendelijke groetjes,
Ann.
Ann schreef:Sorry,Marriedone het zou nu in orde moeten zijn.
Groetjes,Ann
snuffel schreef:geweldig mariedon!
hoe laag is je bezinking dan?
wat fijn dat je ook weer kunt fietsen en zwemmen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast