Paardenbloemthee helpt bij Reuma

Overzicht, vragen en ervaringen van veel gebruikte medicijnen onder Reuma-patiënten.

Moderator: Martijn

Re: Paardenbloemthee helpt bij Reuma

Berichtdoor Lavender » di aug 14, 2012 4:33 pm

Yep, ik kom er op terug. Dat heel artikel hangt van onjuistheden aan ek´lkaar. het is duidelijk door iemand geschreven die totaal niet medisch onderlegt is, maar daar zelf heel anders over denkt. :econfused:
If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude.
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Reumavorm: R.A. & Fibro

Berichtdoor puntje » di aug 14, 2012 9:36 pm

Het is het proberen waard. Mensen moeten verkopen en denken, laat ik het eens op een forum proberen.

Zou makkelijker zijn, dat mensen pas mogen posten als ze zich hebben voorgesteld. Is het voor commerciële doeleinden, dan moet Martijn beslissen wel of niet op het forum berichten en dan moeten ze het eerst aan Martijn vragen of het mag. Misschien makkelijk als dit als een nieuw regeltje ingebracht wordt.

Als ik iets lees, dan ga ik niet gelijk kopen. Maar mensen met veel pijn, dat heb ik ook gekend, die willen op het allerlaatst alles proberen.
puntje
Lid

Reumavorm: Reuma Artritis

Berichtdoor Henk » wo aug 15, 2012 3:28 am

Waarom alle aandacht op paardenbloemthee, terwijl er zoveel middelen zijn voor mensen, die misselijk worden van onder andere methotrexaat, die opzien tegen bijwerkingen (op termijn), die liever niet naar een reumatoloog gaan, die zich schamen voor wat zij de maatschappij kosten aan biologicals?

Voor wie echt van de klachten af wil.......
http://www.tirol-design.at/abc/R-onderwerpen/reuma.htm

De afdeling reumatologie kan binnenkort wel sluiten... :ewink:
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor krijger » wo aug 15, 2012 5:03 am

Mooi lijstje Henk :lol:

Ik ga die groene zeep proberen;

GROENE ZEEP : De plekken insmeren met GROENE ZEEP. Als het gaat prikkelen, de zeep niet wegwassen.

:lol:

Groetjes Annet
krijger
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor puntje » wo aug 15, 2012 11:13 am

Er is genoeg. Als het zou helpen zou ik het van reuma-consulente ook wel horen. Denk ook dat aan sommige dingen een goed prijskaartje hangt. Kruiden zijn niet zo goed. En misschien dat ze groene zeep gebruiken, zodat ze de reuma pijn niet meer voelen, maar dat de zwelling die door groene zeep komt, nog pijner doet.
puntje
Lid

Berichtdoor Dani- » wo aug 15, 2012 2:08 pm

Ik ga mijn Berk persen!

Leuke tips, Henk!
Dani-
Lid

Berichtdoor AnnemiekV » wo aug 15, 2012 6:55 pm

Ik ga morgen shoppen met mijn dochter, dus dat wordt een aardappel in de knieholten stoppen, haha! En er staat dat we 3 edelstenen moeten dragen, dat zal ik manlief door geven.... 8)
AnnemiekV
Lid

Reumavorm: Bechterew

Berichtdoor len@ » wo okt 17, 2012 7:02 pm

Alles wat reuma kan voorkomen lees ik natuurlijk op dit forum. Jullie antwoorden.. ik lach me een kriek. :lol:
Waarom zijn er dan nog mensen die reuma hebben, o dat is al ergens gezegd. Ik ga nu even op mijn gemakje die link door lezen
Leny
len@
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor puntje » wo okt 17, 2012 7:31 pm

Omdat we geen paardenbloemthee lusten. Ik drink alleen engelse thee met wat melk en wat suiker.

Ik denk als het anders eten was, zouden we allemaal naar de diëtist moeten.
puntje
Lid

Berichtdoor martje » wo okt 17, 2012 10:00 pm

Wie heeft dit artikel met die huismiddeltjes geschreven .....Klazien uut Zalk soms :lol:
Lijkt me wel moeilijk lopen met die piepers in je knieholtes .
Maar als je pijn hebt doe je er alles voor,zelfs jezelf insmeren met groene zeep. :ewink:
martje
Lid

Reumavorm: A.P. en artrose.

Berichtdoor Greet » wo okt 17, 2012 10:53 pm

Ik ga zo een kastanje onder mijn kussen leggen. :lol: :lol: :lol:
Greet
Lid

Berichtdoor Henk » za mei 30, 2015 12:59 am

Toch maar even herhalen voor iedereen die genoeg heeft van artsen en medicijnen... :roll:

Henk schreef:Waarom alle aandacht op paardenbloemthee, terwijl er zoveel middelen zijn voor mensen, die misselijk worden van onder andere methotrexaat, die opzien tegen bijwerkingen (op termijn), die liever niet naar een reumatoloog gaan, die zich schamen voor wat zij de maatschappij kosten aan biologicals?

Voor wie echt van de klachten af wil.......
http://www.tirol-design.at/abc/R-onderwerpen/reuma.htm

De afdeling reumatologie kan binnenkort wel sluiten... :ewink:
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Vorige

Keer terug naar Medicatie