Meloxicam 15 mg.

Overzicht, vragen en ervaringen van veel gebruikte medicijnen onder Reuma-patiënten.

Moderator: Martijn

Meloxicam 15 mg.

Berichtdoor Fratske62 » ma okt 21, 2013 11:50 am

Heb een vraag, ik heb al meer dan 10 jaar Fibro en daar eigenlijk nooit wat voor gebruikt (heb het niet zo op medicijnen omdat ik nog al heftig op alles reageer!) ik had al ruim een maand vreselijke pijn aan mijn borstbeen en het omliggend weefsel, en na meerdere malen naar mijn huisarts daarvoor te zijn geweest, heb ik gevraagd of ik naar de Reumatoloog mocht.
Door de absurd lange wachttijd (ruim 4 mnd.)voor de ziekenhuizen in Tilburg en Waalwijk, ben ik uiteindelijk in het Jeroen Bosch (binnen 1 week) terecht gekomen. Een arts die me serieus neemt en de tijd voor je neemt, wat een verademing na zolang zoveel pijn!! Hij constateert Tietze en geeft mij Meloxicam 15 mg om de ontsteking te remmen en voor de pijn. Samen met de maagbeschermers valt het me mee.
Na een week is de zwelling en de roodhuid weg en is het scherpe randje van de pijn (alleen in mijn borstbeen maar niet de rest van mijn lijf!) ook weg. Maar nadat ik het langer slikte, begon ik last te krijgen van mijn darmen, mijn longen deden gewoon pijn!, regelmatig suizen van mijn oren en begon mijn hoofd raar te doen. Ik ben dus na 25 dagen gebruik gestopt, en nu, na twee dagen niet gebruiken, kan ik het wel uitgillen van de pijn in heel mijn lijf!! mijn borstbeen is weer wat dikker, roder en vreselijk pijnlijk!
Is dit een herkenbaar iets, dat je als je stopt met de Meloxicam, de pijn veel ergere wordt dan eerst??
Is er eigenlijk wel een middel dat helpt, maar waar je de rest van je lijf niet mee sloopt??
Wil nog wel even vertellen dat ik de 25ste een echo mag laten maken van mijn borstbeen (heb daar 33 dagen op moeten wachten!) en 4 nov. terug moet naar de reumatoloog. Na het eerste consult zijn er foto's gemaakt, en is er bloed afgenomen. Dat was (oh verassing!!en zo herkenbaar met de Fibro!!) allemaal goed, brr.... maar ja, ben niet anders gewend!!
Ik ben nu 51 jaar en kan eigenlijk helemaal niets meer, zoveel beperkingen en pijn heb ik! Het valt niet meer mee om de dag en vergeet de nacht niet!! door te komen.
Zo, lekker hoor even mijn verhaal kwijt te kunnen aan gelijkgestemde, die weten wat het is om altijd pijn te hebben terwijl mensen het aan de buitenkant niets kunnen zien!
Ben benieuwd of en naar jullie reacties. Groetjes Francy.
Fratske62
Nieuw lid

Reumavorm: Fybromialgie

Keer terug naar Medicatie