Tradonal Odis

Overzicht, vragen en ervaringen van veel gebruikte medicijnen onder Reuma-patiënten.

Moderator: Martijn

Re: Tradonal Odis

Berichtdoor Arkan » di jan 10, 2017 8:33 pm

Ok, bedankt voor die info Kitty.
Dit kan ik dan ook achter de hand houden, moesten de bijwerkingen te heftig zijn, wil ook nog leven en niet enkel slapen. :D
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor Arkan » do jan 12, 2017 6:17 pm

Vandaag eerste tabletje genomen, en voorlopig gaat het goed.

Na een half uurtje even wat kleine duizelingetjes gehad, maar eigenlijk niet noemenswaardig.
Voel me ook helemaal niet slaperig, maar het voornaamste is dat ik wel een heel stuk minder pijn heb. Is gewoon heel goed te doen nu.
Wat ik nu nog voel is eigenlijk een beetje geknaag op de achtergrond, maar alleszins geen pijnscheuten of pieken meer.
Ben gelijk maar de was gaan opvouwen om te testen, en ook dat ging goed.

Dus als het zo verder gaat ben ik een tevreden dame. :D
Arkan
Lid

Berichtdoor Wrenchman » do jan 12, 2017 9:20 pm

En nu niet teveel overbelasten hè. Dat is de grootste valkuil als je goed werkende pijnstillers hebt.

Hopelijk blijft het goed gaan en heb je er een goed medicijn bij.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Arkan » vr jan 13, 2017 9:32 am

Wrenchman schreef:En nu niet teveel overbelasten hè. Dat is de grootste valkuil als je goed werkende pijnstillers hebt.

Hopelijk blijft het goed gaan en heb je er een goed medicijn bij.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:

Ja, van die valkuil ben ik me terdege bewust. Heb die stommiteit in het verleden een paar keer begaan en het duur moeten bekopen. Ik heb mijn lesje dus wel gehad.
Ik blijf alles doen zoals ik het tot nu toe deed, met veel rustpauzes tussendoor.

Hoop ook echt dat het goed blijft gaan, het leven zou een stuk aangenamer zijn.
Arkan
Lid

Berichtdoor Hermione » vr jan 13, 2017 11:51 am

super!
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Berichtdoor Arkan » za jan 14, 2017 2:22 pm

Ja inderdaad super Hermione.
En het gaat nog steeds goed.

Vandaag ook nog even temperatuur gemeten en bloeddruk gecontroleerd en alles blijft goed.
Dus de hoop dat het kan blijven werken wordt groter.
Arkan
Lid

Berichtdoor Arkan » ma jan 30, 2017 8:11 pm

Ondertussen zijn we een kleine maand verder en het gaat nog steeds heel erg goed.

Heb soms wel last van een klein beetje duizelig en misselijk gevoel, maar dat is niet altijd en dat weegt niet op tegen de werking van het medicijn.
De ergste pijn pieken zijn verdwenen, en op sommige dagen heb ik wel eens een poosje geen pijn, en dát is een heerlijk gevoel.
Jammer dat de stijfheid en de stramheid er dan nog steeds zijn om je er aan te herinneren dat die AP en nog steeds is.

Maar goed, ik ben een tevreden mens want mijn leven heeft toch weer iets meer waarde gekregen.

Bovendien heb ik ondertussen ook en goed gesprek met mijn huisarts gehad, en die staat er helemaal achter. Mijn huisarts en mijn reumatoloog delen dus dezelfde mening en ook dat is fijn om te weten.

Nog eens iedereen bedankt voor jullie steun en goeie raad.
Arkan
Lid

Vorige

Keer terug naar Medicatie