Welke medicatie gebruik jij?

Overzicht, vragen en ervaringen van veel gebruikte medicijnen onder Reuma-patiënten.

Moderator: Martijn

Welke medicatie gebruik jij?

Berichtdoor pws JM » zo nov 12, 2017 7:33 pm

Hallo allemaal,

Ik heb zelf al Jeugdreuma sinds dat ik 2 jaar oud ben. Momenteel ben ik met een vriendin bezig aan mijn profielwerkstuk (zit in 6VWO).
Wij zijn bezig om zoveel mogelijk info te verzamelen. En we hebben een enquete gemaakt waarmee we van de Jeugdreuma patienten zelf (zoals jullie of mischien uw zoon of dochter) informatie willen verzamelen. Dit zou zoooo erg bijdragen aan ons profielwerkstuk! We willen er verbanden mee leggen tussen leeftijd en gebruik van medicatie.
Het invullen ervan duurt ongeveer een minuutje!!! Het is anoniem (je hoeft geen naam etc in te vullen).
De link naar de enquete is:
https://www.survio.com/survey/d/P4R2D6P3I3R1B9P8Y
We hopen dat jullie een bijdrage zouden willen leveren, het zou top zijn! Alvast ontzettend bedankt!

Groetjes!
pws JM
Nieuw lid

Reumavorm: JIA

Re: Welke medicatie gebruik jij?

Berichtdoor vrolijkmeisje » wo nov 15, 2017 5:38 pm

Ik was 29 toen ik reuma kreeg. Sommige mensen vonden dat zo jong dat ze me de vraag stelden of het jeugdreuma was.
Maar voor jeugdreuma was ik geloof ik toch een beetje te oud :D .
Succes met jullie onderzoek!
vrolijkmeisje
Lid

Reumavorm: Reumatoide Artritis

Berichtdoor Hermione » do nov 16, 2017 12:28 pm

lol Vrolijk Meisje :lol:
ik was afgelopen maandag bij de reumatoloog, en als je dan in de wachtkamer rondkijkt, dan kan ik dat wel snappen. Ik word daar al aangekeken van, wat doet die hier, zo'n jong ding. De gemiddelde leeftijd ligt daar volgens mij rond de 70...
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Berichtdoor vrolijkmeisje » do nov 16, 2017 8:08 pm

Ow, ik herinner me juist dat ik een keer in de wachtkamer om me heen keek en dat er alleen maar mensen zaten van rond mijn leeftijd (en misschien 1 duidelijk ouder iemand). Ik heb toen nog de opmerking gemaakt: "En iedereen maar denken dat reuma een ziekte is voor oude mensen".
vrolijkmeisje
Lid

Reumavorm: Reumatoide Artritis

Keer terug naar Medicatie