Leflunomide

Overzicht, vragen en ervaringen van veel gebruikte medicijnen onder Reuma-patiënten.

Moderator: Martijn

Leflunomide

Berichtdoor scooterlady » do apr 19, 2018 4:42 pm

Sinds ik dit middel heb zie ik wazig ..mijn reumatoloog zegt dat het niet kan..zijn er nog meer die dit hebben met dit middel ?..Ook ben ik enorm van af gevallen. .
Groetjes Corrie
scooterlady
Lid

Reumavorm: reuma artritis

Re: Leflunomide

Berichtdoor Arkan » do apr 19, 2018 7:08 pm

Ik heb heel lang Arava genomen en opeens kreeg ik klachten, maar bij mij ging het over te hoge bloeddruk en daardoor begon ik duizelig te worden en daardoor kreeg ik een beetje een dubbel zicht.
Na het stoppen hiermee is dit langzaam aan weer goed gekomen. Maar het dubbel zicht kwam dus door de hoge bloeddruk.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Re: Leflunomide

Berichtdoor scooterlady » do apr 19, 2018 8:42 pm

Arkan schreef:Ik heb heel lang Arava genomen en opeens kreeg ik klachten, maar bij mij ging het over te hoge bloeddruk en daardoor begon ik duizelig te worden en daardoor kreeg ik een beetje een dubbel zicht.
Na het stoppen hiermee is dit langzaam aan weer goed gekomen. Maar het dubbel zicht kwam dus door de hoge bloeddruk.

Hallo bedankt voor je berichtje..morgen ga ik mijn bloeddruk controleren..daar heb ik goede medicijnen voor..woensdag 25 april moet ik na de oogarts..heb onderzoeken gehad en nu krijg ik daar de uitslag van..afwachten dus ..groetjes corrie
scooterlady
Lid

Reumavorm: reuma artritis

Keer terug naar Medicatie