Nagels

Het forum waarin je met al je vragen en ervaringen rondom Psoriasis terecht kan!

Re: Nagels

Berichtdoor Willemijn73 » za maart 23, 2013 9:20 am

@ Gigi - gefeliciteerd met je zwangerschap: leuk! Bij mij waren mijn nagels tijdens het laatste semester en tijdens het ontzwangeren 'normaal' net als bij de meeste mensen. Ze waren sterk, glad, mooi van kleur en brokkelden niet af en waren niet pijnlijk... Dat was voor mij eigenlijk een heel vreemde gewaarwording.

@Schilder - bedankt voor je info! Sinds mijn huidarts met pensioen is heb ik geen nieuwe gekregen en doet de HA moeilijk mbt verwijzing. Hij geeft mij dan ook al maanden triamcinolon voor handen, voeten, hoofdhuid, en overige plekken... Voor mijn zoontje geldt overigens hetzelfde.
Precies 2,5 jaar oud en al 2 jaar en 3 maanden flinke plekken op hoofd/borst/benen waar gesmeerd wordt met hydrocortison.

Het wordt tijd dat ik eens met mijn zere voeten ga stampen om alsnog verwijzingen voor elkaar te krijgen naar een huidarts voor ons beiden :roll:
Willemijn73
Lid

Reumavorm: AP+artrose

Berichtdoor schilder » do maart 28, 2013 11:51 pm

Willemijn73 schreef:
@Schilder - bedankt voor je info! Sinds mijn huidarts met pensioen is heb ik geen nieuwe gekregen en doet de HA moeilijk mbt verwijzing. Hij geeft mij dan ook al maanden triamcinolon voor handen, voeten, hoofdhuid, en overige plekken... Voor mijn zoontje geldt overigens hetzelfde.
Precies 2,5 jaar oud en al 2 jaar en 3 maanden flinke plekken op hoofd/borst/benen waar gesmeerd wordt met hydrocortison.

Het wordt tijd dat ik eens met mijn zere voeten ga stampen om alsnog verwijzingen voor elkaar te krijgen naar een huidarts voor ons beiden :roll:

Ter herinnering,

Als je al maanden smeert met hormoonzalf, en geen(goed) resultaat boekt voor beiden...bel dan een andere huisarts voor een verwijzing..je hebt alle recht daartoe.

Schilder :egeek:
Liever niet dan wel Psoriasis
schilder
Lid

Reumavorm: psoriasis

Berichtdoor afina » vr mei 09, 2014 11:24 pm

Psoriasis heeft sommige van mijn nagels ook afzichtelijk gemaakt...het voedingssupplement wat ik sinds kort gebruik heeft mijn psoriasis plekken aanzienlijk verminderd, ik hoop dat mijn nagels ook gaan verbeteren. Ik was een paar maanden geleden al bij de huisarts geweest om te vragen of hij die nagel ( m.n. mijn duim ) dood kon maken, maar dat wou hij - nog - niet. Hopelijk hoeft het nu ook niet....bij mij komen er nl. eerst bultjes met vocht onder mijn nagels wat veel druk en dus pijn geeft....vandaar dat ik liever zonder duimnagel zou zijn :roll:
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Reumavorm: reuma psoriatica en

Vorige

Keer terug naar Psoriasis