meningen knabbelvisjes gezocht :-)

Het forum waarin je met al je vragen en ervaringen rondom Psoriasis terecht kan!

meningen knabbelvisjes gezocht :-)

Berichtdoor Elke_vdv » zo jul 22, 2012 12:01 pm

Dag allemaal,

Ik ben Elke Vandervelde, en ik studeer in België aan de Lessius Hogeschool in Mechelen.
Voor mijn eindwerk kijk ik naar het mogelijke succes van de knabbelvisjes in België.

Ik heb echter gemerkt dat we in België een veel kleinere open geest hebben dan in Nederland.
Daarom ben ik benieuwd naar de meningen rond de behandeling van psoriasis in Nederland met knabbelvisjes.

Willen jullie even een paar vragen voor mij beantwoorden op deze link?.
http://www.thesistools.com/web/?id=287526

Bedankt!

Elke
Elke_vdv
Nieuw lid

Re: meningen knabbelvisjes gezocht :-)

Berichtdoor schilder » zo feb 17, 2013 1:54 am

Dag Elke,

Aan meningen heb je niets, die zijn altijd verschillend en geven geen antwoord op je vraag, en eigenlijk stel je de vraag verkeerd!, beter is de vraag stellen over ervaring hiermee, een mening is erg open, ook voor degene die er niets vanaf weten, of juist er onterechte reclame mee willen maken.

Hier in Nederland zijn ze er inmiddels achter dat de knabbelvisjes(Garra Rufa) goed is voor de cosmetische afdeling, en daar doel ik op overtollig eelt onder de voeten of handen wat bestreden wordt door deze visjes, voor Psoriasis is dit 0,0% verlichting, en wordt door geen ene zorgverzekeraar vergoed, daarbij zijn ontelbare behandelingen nodig om de huid rustig te houden.

Het verhaal dat rond gaat op internet, dat deze knabbelaars slijm achterlaten op de huid van Psoriasis-patienten, die zogenaamd de overtollige huidgroei tegen gaan, is niet waar.

Mvg,

Schilder
Liever niet dan wel Psoriasis
schilder
Lid

Reumavorm: psoriasis

Keer terug naar Psoriasis