Hallo Inger61.
Leuke naam, van je dochter. En ja 14 is al heel ,,VOLWASSEN,,. Geweldig om dat te zien op groeien.!
Nou met gourmet en zelfs met fonduen, heb ik nog nooit een vette boel gehad.Wel gebruik ik een papieren tafelkleed, omdat ik wel eens knoeide . Vooral toen ik net artritis had.
Wij genieten er ook altijd volop van, en het leuke is iedereen heeft dan ook de tijd voor elkaar.
Maar wat geweldig dat je ex ook weer in beeld is, en een lat relatie kan heel goed werken. Voor jou en je dochter ontzettend fijn hoor.
Leuk dat je op en pop koor bent gegaan, ook goed voor de contacten, als je nieuwe mensen ontmoet, weten ze gelijk niet beter, dan dat je A.P. hebt.
Mijn voeten zijn ook stukken beter, maar ik heb nu een open plek , tussen de tenen, door een likdoorn.
Dat wil niet genezen, dus naar de huisarts geweest gisteren, om te vragen wat ik er mee moet.
Ik had al pleisters tegen ontstekingen, met zo'n zilverlaagje.Maar niets hielp.
Nu kreeg ik speciale pleisters die ze op de wondpoli ook gebruiken, even afrekenen s.v.p.32.37. Voor een doosje met 10 pleisters.
Waanzin gewoon. Maar als het helpt is het goed. Gelukkig kan ik ze in vieren knippen, scheelt alweer.Ook kreeg ik nog twee herhaal recepten mee.Lang leve de lol!
Dat wordt een gouden likdoorn, o nee, een gouden teen. De likdoorn is er al uit.
Maar ik hoop wel dat ik niet ook nog de herhaalrecepten moet gebruiken , want dat is nog even 65,00 euro extra.
Pas op dat je met die harde wind niet uit je boom waait.
Ik hoop dat jou vingers ook gauw weer iets opknappen. Een gezellige dag met veel mooie popsongs ! Hartelijke groet Sarieke.