Uw ervaring met Psoriasis Plaque

Het forum waarin je met al je vragen en ervaringen rondom Psoriasis terecht kan!

Re: Uw ervaring met Psoriasis Plaque

Berichtdoor schilder » zo apr 07, 2013 1:04 am

@nne schreef:Ja toch schilder :-)

Er is een topic voor psoriasis, daarom heb ik me aangemeld hier.
Ik heb ook veel pijn, voeten barsten gewoon open, handen barsten gewoon open, heeft tuurlijk niks met reuma te maken,( nog niet)
Maar ook ik heb wel elke dag last van de pijn, slecht lopen, slecht met handen iets doen,ellebogen doen mij pijn, rechteroog zit ook een kloof, wordt er ook net Zo moe van soms als ieder ander die ook reuma heeft, elke dag pijn.

Maar waarom er zo akelig tegen elkaar gedaan moet worden snap ik niet, laat iedereen in zijn waarde of reageer niet.
Hou het leuk op een forum!

Gr @nne

Ja @nne,

Je hebt helemaal gelijk, reumaforum.nl biedt plaats voor Psoriasis zonder Reuma... vrij, je mag hier gewoon je probleem kwijt over enkel Psoriasis, niemand van de forum leden mag jou of mij/anderen dit verbieden, zoals je leest proberen enkele personen dit eilandje te beschermen, maar dat gaat niet gebeuren, deze forum gaat open naar iedereen die last heeft van deze aandoening, de beheerder heeft een goede beslissing gemaakt indertijd betreft Psoriasis en Reuma.

Met vr gr,

Schilder

Edit: Morgen of eigenlijk vandaag ga ik je even wat foto`s tonen, ik denk dat wij twins zijn, gelezen je antwoord.
Liever niet dan wel Psoriasis
schilder
Lid

Reumavorm: psoriasis

Vorige

Keer terug naar Psoriasis