Facebook..vrouw 28 pleegt zelfmoord vanwege psoriasis :-(

Het forum waarin je met al je vragen en ervaringen rondom Psoriasis terecht kan!

Facebook..vrouw 28 pleegt zelfmoord vanwege psoriasis :-(

Berichtdoor afina » do sep 25, 2014 10:52 am

Op facebook las ik het verhaal van een vrouw van nog maar 28 die zelfmoord had gepleegd omdat ze er niet - meer - mee om kon gaan hoe ze er uit zag.

Ik vind dit zo intriest.... :(

Voor ik wist wat ik had...en dus ook nog geen enkele behandeling....heb ik we eens gedacht " zo hoef ik geen 80 te worden " maar gelukkig is dit nog nooit in me opgekomen......( ik heb het dan over de AP en fibromyalgie..niet over de psoriasis )
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Reumavorm: reuma psoriatica en

Re: Facebook..vrouw 28 pleegt zelfmoord vanwege psoriasis :

Berichtdoor jopie1982 » do sep 25, 2014 11:30 pm

Whow das wel heel erg.
Zelf heb ik ook psoriasis en eerlijk is eerlijk ik werd soms knettergek van al die vies kijkende mensen, de verschrikkelijke jeuk en dan nog eens het spoor van schilfers dat je achter laat.
Gelukkig heb ik het op plekken die ik redelijk kan bedekken en nu met medicijnen zie je het bijna niet meer.
Maar kan me wel voorstellen dat het iemand een x te veel wordt maar dit is echt verschrikkelijk.
jopie1982
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor afina » vr sep 26, 2014 1:06 am

Ja dat spoor van schilfers herken ik nog wel...mijn man zei wel eens dat de bank wit was op de plek waar ik zat i.p.v. zijn gewone kleur.

Bij mij zat het voornamelijk op mijn rechtervoet...links een beetje en mijn beide handen. Een enkele keer een plekje bij mijn ellebogen of op mijn benen...de jeuk was af en toe om gek van te worden idd :roll: Maar bij mij ging het ( vooral op mijn r voet ) infecteren en dat deed toch ook wel erg veel pijn...heb mijn voet wel eens helemaal ingezwachteld voor ik kon lopen :roll:

Misschien heeft zij het erg op haar gezicht gehad...kon ik eigenlijk niet terugvinden...maar dat maakt ook niet echt uit. Het is gewoon verschrikkelijk dat iemand die nog zo jong is een eind aan haar leven maakt om die ellendig psoriasis... :(
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Berichtdoor heldeka » vr sep 26, 2014 3:21 pm

Afina,

ik heb het gelezen en ik hoop van harte dat het gauw
beter met je gaat. Ik wens je sterkte.Afbeelding
heldeka
Lid

Reumavorm: artritis-psoriatica

Berichtdoor afina » ma sep 29, 2014 4:44 pm

Thx Heldeka...maar gelukkig gaat het best wel goed met mij nu :D
afina
Lid

Keer terug naar Psoriasis