Werk jij?

Reuma en werk botsen nogal eens. Hier kun je erover praten!

Moderator: Martijn

Werk jij?

Berichtdoor Martijn » di feb 19, 2008 5:15 pm

Om het nieuwe forum "Werk en reuma" in te wijden heb ik in het kader van "werk" de volgende vraag bedacht:

Werk jij? En zo ja, wat voor werk?

Ik zal zelf maar beginnen; ik studeer, werk parttime bij TNT-post, doe vrijwilligerswerk en werk af en toe als webdesigner....
Doe als een vlinder. Rust op tijd, maar vergeet niet te vliegen!
Martijn
Site Admin

Reumavorm: SLE

Re: Werk jij?

Berichtdoor manja » di feb 19, 2008 6:33 pm

Ik ben volledig afgekeurd, al heel lang, help wel op de voetbal met de nieuwsbrief en van de zomer 1 middag op de speeltuin.
Afbeelding
manja
Lid

Reumavorm: ra

Berichtdoor dolfie » di feb 19, 2008 6:42 pm

Ik ben toen direct na me middelbaar onderwijs gaan werken maar heb 1 maand gewerkt toen ik al uitviel.. ben dus sindsdien al in ziektewet maar vind het allemaal zo dubbel :? .
Telkens ik bij adviserende geneesheer moet komen van ziektewet dreigt ie ermee me eraf te gooien en me te laten gaan werken wegens me leeftijd :esurprised: hij zegt je bent nog jong je hebt al heel wat meegemaakt maar ze willen me niet laten keuren enkel omdat ik 26 jaar ben en hij lacht me gewoon uit en vraagt iedere keer hoeveel operaties nog voor je weer kan werken.
Nu ben ik sindsien vorig jaar december niet meer moeten komen maar ze weten nog niet wat er nu gaande is en hoop op meer begrip van hen en dat ze hun verstand eens gaan gebruiken :evil: en er niet meer mee uitlachen.
Leer van gisteren, droom over morgen maar leef vandaag!
dolfie
Lid

Reumavorm: sacroiliitis

Berichtdoor sas » di feb 19, 2008 7:00 pm

ik werk 30 uur, 4/5 de dus in de verkoop, ik heb vroeger in de verzorging gewerkt maar dat ging niet meer.
Eerlijk gezegd is 30 u al meer als zat maar ja de centjes moeten er liggen....
Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren.
sas
Lid

Berichtdoor jannie » di feb 19, 2008 7:08 pm