Ik ben 34, 10,5 jaar geleden is er na een hoop gedoe Reumatoïde Artritis, de ziekte van Crohn, Bechterew/Spondylitis Ankylose en het syndroom van Raynaud geconstateerd. 5 jaar geleden ben ik geopereerd aan een rughernia. Ik ga nog iedere 3 maanden ter controle naar UZ Gent en werk regelmatig mee aan onderzoeken en dien ik soms als examenopdracht voor studenten (omdat ik zo'n 'bijzonder' geval ben... en bedankt

)
Ik kon me destijds volledig af laten keuren, maar daar heb ik geen moment aan gedacht.
Ik werkte destijds in een bouwmarkt met veel sjouw- en sleurwerk wat toch net iets teveel bleek. Omgeschoold naar een opleiding AutoCad en als tekenaar aan de slag gegaan. Sindsdien werk ik 40+ uur per week als tekenaar, werkvoorbereider, systeembeheerder, acquisitie en commerciele activiteiten en management ondersteuning.
Naast mijn werk gaat mijn tijd op aan mijn vriendin
(Daisy, 24 jaar jong en sinds december mijn verloofde), 3 katten, 8 konijnen, 4 schildpadden, 3 aquariums, een vijver en een paard (elders op stal). Verder fiets ik veel en gaan we regelmatig wandelen. Ook doe ik veel zelf aan ons huis (verbouwen, aanpassen, enz.).