Heb t even helemaal gehad!!! Stomme reuma, stom werk, stomme baas!!!!
Zo dat is eruit haha. Ik ben nu bijna 2jaar in de ziektewet en heb mn wia-papieren de deur uit.
Omdat ik een lakse baas heb zijn er heel veel dingen niet op orde, ben niet ziek gemeld bij t UWV waardoor ik er net optijd achter kwam dat ik mn keuring aan moest vragen, heb niet alle papieren op kunnen sturen omdat ik geen plan van aanpak heb is nooit gemaakt,werd op mn vakantie gebeld door mn baas (in mexico) of ik zo snel mogelijk contact op wilde nemen want meneer had een brief van het uwv dat hij het oncomplete papierwerk nog even op moest sturen anders volgt er een loonsanctie, dus nu in 1x had meneer haast...als hij me nou gewoon in Juni had ziekgemeld was dit gewoon op tijd geregeld. In 1x is er n plan van aanpak opgedoken wat ik nog nooit heb gezien en of ik dat even wil tekenen...volgens juriste vd bond moet ik hier aan meewerken anders vertraag IK het proces en kan mn eventuele uitkering in gevaar komen. Hoe bedoel je oneerlijk...Ik werk hier al 8jaar waarvan ik 6jaar echt uit mn naat heb gewerkt voor ze,en de 2jaar dat ik mn ziekte heb ben ik evengoed altijd gekomen zelfs op krukken met n dikke knie maar dat vergeten we even voor t gemak! En het meest grappige is ik heb al die tijd gewoon 100% ziek gemeld heb gestaan dus ze hebben dubbelop gevangen ik gewoon werken en nog eens 100% terug krijgen vd verzekering...de arboarts heeft t contract ontbonden wegens achterstallige betalingen, en achter een ad-onderzoek en reintegratiebureau moet ik zelf de hele tijd achter aan gaan, hoe bedoel je meewerken aan mn reintegratie!!! ad-onderzoek heb ik ondertussen gehad en guess what volgens hem word ik waarschijnlijk 80-100% afgekeurd....
Dus je kan wel begrijpen dat ik er ff door heen zit heb t echt helemaal gehad!!!
Heb je eindelijk remissiewaardes krijg je dit gezeur over je heen, heb meteen door alle stress weer last van mn schouders..
Wil dit gewoon graag afsluiten
Fab