herbeoordelingsgesprek Uwv

Reuma en werk botsen nogal eens. Hier kun je erover praten!

Moderator: Martijn

herbeoordelingsgesprek Uwv

Berichtdoor rianne » do apr 19, 2012 7:15 pm

hallo allemaal,

2 jaar geleden heb ik een wiakeuring gehad, ben toen voor een paar procent afgekeurd, te weinig voor een uitkering. Werk sindsdien 32 uur i.p.v. 34 uur.
Sinds februari ben ik omdat mijn klachten erg toenamen 20 uur gaan werken. Dit is wel gemeld aan het UWV omdat het om dezelfde klachten gaat als bij mijn vorige keuring. Nu heb ik een oproep gekregen voor een herbeoordelingsgesprek voor a.s. woensdag.
Hebben jullie een idee hoe dat in zijn werk gaat en wat de eventuele consequenties ervan zijn?
Ik vind het allemaal maar spannend en hoop snel iets te horen

Alvast bedankt
Rian
rianne
Lid

Reumavorm: ra

Re: herbeoordelingsgesprek Uwv

Berichtdoor Ard » do apr 19, 2012 8:40 pm

Hoi Rian,

Ik heb een PB gestuurd met info...

Succes van de week met het gesprek.

Ard
Ziet, Ik maak alle dingen nieuw. Openbaring 21: 5. Wat een vooruitzicht!!
Ard
Lid

Reumavorm: nog niet bekend

Berichtdoor rianne » do apr 19, 2012 9:28 pm

Ard,

bedankt voor de informatie

Rianne
rianne
Lid

Berichtdoor Blaine » do apr 19, 2012 9:47 pm

Ik durf het je niet te zeggen maar wil je wel even succes wensen gesprekken bij het uwv zijn altijd zenuwslopend
Afbeelding
Blaine
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Ard » do apr 19, 2012 9:51 pm

rianne schreef:Ard,

bedankt voor de informatie

Rianne

Had je er wat aan? Zo niet vraag gerust door.
Ziet, Ik maak alle dingen nieuw. Openbaring 21: 5. Wat een vooruitzicht!!
Ard
Lid

Reumavorm: nog niet bekend

Berichtdoor kojapu » vr apr 20, 2012 6:07 am

Hoi Rianne,

Ben erg benieuwd hoe het je is vergaan? (kom zelf trouwens ook uit Vld! al woon ik nu een jaar in Oudenhoorn)

Ik ben nog zoekende wat betreft mijn klachten alleen ga ik ook richting de WIA keuring, in mei 2011 een nieuwe heup "gekregen" en dat gaat nog steeds niet zoals het moet vandaar de ZW en daarbij dus allerlei andere gewrichtsklachten. Ik werkte 4 uur per dag (16 u per week) op kantoor en nu vanuit huis omdat autorijden niet goed lukt, 2 uur per dag wat me zelfs nog moeite kost. Ik ben angstig voor de hele gang van zaken en wat me allemaal boven het hoofd hangt wat betreft UWV en Wia en wat al niet meer. Vandaar zeer benieuwd naar jou ervaringen e.d. (ook van andere uiteraard die info hebben) :wink:

In ieder geval wens ik je veel sterkte en succes!
kojapu
Lid

Berichtdoor rianne » wo apr 25, 2012 6:19 pm

Ik ben geweest, verzekeringsarts kwam heel redelijk over. Zij zal als advies aan de arbeidsdeskundige doorgeven, dat ik voor 20 uur per week in eigen werk inzetbaar ben. Dit zou betekenen voor ong. 40% afkeuring. Ik wacht het gesprek met de a.d. Maar af.
Ben nu wel helemaal "gaar" van alles. Ben na afloop nog gewoon gaan werken, misschien niet handig maar ja..

Rian
rianne
Lid

Berichtdoor kojapu » wo apr 25, 2012 10:46 pm

Hoi, vandaar bij mijn bericht Haringkop :lol: nu heb ik het door!

Mag ik vragen wat voor werk je doet? Ik hoop dat je het red en trekt en anders gewoon weer aan de bel trekken! Denk aan jezelf en sterkte ermee!
kojapu
Lid

Berichtdoor rianne » wo apr 25, 2012 11:00 pm

Hoi
Ik werk in een ziekenhuis, doe niet meer het echte verpleegwerk aan bed, dat trek ik niet meer, maar werk nu op een dialyseafdeling, begeleid en train mensen die thuis de behandeling gaan doen en geef veel voorlichting, ook veel administratie is fysiek niet zwaar en wel afwisselend, maar het kan wel "spoken" en dan moet je wel aanpakken.
Heb je beetje een beeld?
Groetjes
Rian
rianne
Lid

Berichtdoor kojapu » do apr 26, 2012 12:07 pm

Hai,

Helemaal een beeld erbij, lijkt me mooi werk, best heftig denk ik, ook emotioneel, maar zeker ook lichamelijk.
kojapu
Lid

Berichtdoor rianne » ma mei 21, 2012 6:05 pm

Vandaag ben ik gebeld door de arbeidsdeskundige van het uwv, ze leek accoord te gaan met het advies van de uwv arts. 20 uur werken i.p.v. 32 uur. Ze zou dit verder doorgeven en dan is het nu maar weer afwachten hoe het verder uitpakt! Ik word er wel wat zat van

Rian
rianne
Lid

Berichtdoor kojapu » di mei 22, 2012 6:53 am

Hoi,

Hopelijk komt er nu snel duidelijkheid, kan me voorstellen dat je het een beetje zat wordt al dat gedoe. Ik hoop dat je 20 uur wel gaat trekken? Succes en sterkte in ieder geval!
kojapu
Lid

Keer terug naar Werk en reuma