Hoe nu verder ??

Reuma en werk botsen nogal eens. Hier kun je erover praten!

Moderator: Martijn

Re: Hoe nu verder ??

Berichtdoor puntje » za jul 14, 2012 9:36 am

Ik vraag me af wat Goof van beroep is. Misschien een beetje brutaal.

Ik heb voor mijzelf mijn huis opnieuw ingericht. Is makkelijk ook als ik straks een eigen bedrijfje heb, als dit doorgaat. Ik heb een goede ergonomische bureaustoel gekocht en een groot hoekbureau. Ook makkelijk schoon te houden en overzichtelijk. Lage dressoirs enzo is alles makkelijker schoon te houden. Tevens een paar dingen voor decoratie weggedaan, dat moet ik dan allemaal poetsen en daar had ik geen zin in. Ik brand wel kaarsjes, dat vind ik ook super leuk en dat geeft ook gezelligheid.

Ik moet mijn leven nu ook weer op gaan pakken, heb veel jaren gemist, doordat ik door de RA 100% was afgekeurd. Ik ben druk bezig met mijn site aan het opbouwen, want al straks de cursus via startersadvies van de gemeente begint, wil ik de site toch af hebben. Ik weet alleen nog niet of ik dezelfde naam hou of dat ik die aanpas. Gelukkig kan ik dat allemaal zelf. Ik maak een paar layouts en die moeten werken binnen mij website. Ze zijn wel kleiner, maar dan hebben ze wel een idee wat. Het leuke doordat ik het zelf kan, kan ik elke week een paar layouts bij maken en die zijn dan ook te koop. Zodra deze klaar is, link ik ze met mijn site en dan is het voor iedereen zichtbaar.

En dan ben ik wel bang, dat ik ooit een terugslag krijg. Maar als alles goed draait, dan zal dat ook wel gaan werken. Dan doe ik het gewoon goed spreiden.

Het weer is ook niet mooi. Het regent en regent, wanneer komt de zomer. Ik hoop dat het zo droog is, want ik wilde nog naar het bos.
puntje
Lid

Reumavorm: Reuma Artritis

Berichtdoor Goof » ma jul 23, 2012 12:42 pm

Iedereen bedankt voor de adviezen en reacties! Ik heb inmiddels het rapport van de verzekeringsarts ontvangen, nu dus wachten op de arbeidsdeskundige.
Om bij de bron te komen moet je altijd tegen de stroom op.
Goof
Nieuw lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Blaine » di jul 24, 2012 4:00 pm

En kon je je een beetje vinden in dat rapport en de opgeschreven hoeveelheden en beperkingen?
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor Goof » di jul 31, 2012 11:39 pm

Hoi allemaal,

Inmiddels een gesprek met de arbeidsdeskundige gehad...en "goed" nieuws :-) Ik kan mijn huidige funtie blijven uitoefen voor 4 uur per dag.
Ik verdien hiermee voldoende om aan alle regels te voldoen..super dus. Eind goed, al goed...nu hopen op de rust en een voorspoedig herstel.
Iedereen bedankt !

groeten Goof
Om bij de bron te komen moet je altijd tegen de stroom op.
Goof
Nieuw lid

Vorige

Keer terug naar Werk en reuma