AP en werk

Reuma en werk botsen nogal eens. Hier kun je erover praten!

Moderator: Martijn

AP en werk

Berichtdoor marielle » ma mei 05, 2014 7:52 am

WIA afgekeurd, ( bezwaar loopt nog)
op dit moment last van beide voeten , rechts artrose en nu geen onttrekking, links en fikse ontsteking in mijn tenen.
SI gewricht werkt ook niet alle dagen mee.
En ben altijd moe WW maar 3 maand recht op, dus zoals je begrijpt zoek ik met spoed werk.

Maar na eigelijk al 2 jaar aan het zoeken ben ik het zat , het reïntegratie bedrijf werkt ook niet echt mee, de banenmarkt is en ramp.

Ben het zo zat, ik kan zo moeilijk een combinatie vinden waar zitten en staan erg goed word afgewisseld.
staan kan ik gewoon echt vrijwel niet maar mijn bekken protesteren als ik te lang zit.

Iemand nog een tip? Waar ik kan zoeken of misschien iemand met dezelfde klachten, ik ben ook erg bang dat ik er slechter van word , dat ik thuis weer niks kan dan alleen languit op de bank liggen. ..
marielle
Lid

Re: AP en werk

Berichtdoor essy » di mei 06, 2014 10:15 am

Tjee wat vervelend voor je zeg.
Ik kan alleen maar hopen dat je uiteindelijk toch recht op een WIA hebt nu je bezwaar gemaakt hebt.
Heel veel sterkte!
essy
Lid

Re: AP en werk

Berichtdoor marielle » wo mei 07, 2014 8:10 am

WIA gebeurd niet daar heb ik geen vertrouwen in, dat is vooral omdat ze mijn bekken niet hebben meegenomen in de beslissing.
Vind het alleen zo balen dat er gewoon niks te vinden is wat ik kan gaan doen.
Heb nu bijna een jaar reïntegratie, maar ook dat schiet niet op, we kijken naar de "normale" banen met normale werktijden, de vrouw probeert niks om te kijken of ze de tijden iets zou kunnen veranderen, het is grotendeels studenten tijden, dus verplicht avond weekenden, maar daarbij ook overdag.
Ik zoek iets voor overdag maar dat is blijkbaar niet meer te s vinden, ja fulltime maar dat trek ik dus niet.
Ja moedeloos word ik er van , enige wat makkelijk te doen is kwa tijd is de schoonmaak , maar daar ben ik dus voor afgekeurd.

Sorry ben eigelijk alleen aan het zeuren maar zoals ik al zei moedeloos word Ik er van
marielle
Lid

Keer terug naar Werk en reuma