klinkt als een" oude bekende" van mij
Arboartsen hebben oa tegen me gezegd...
1. reuma is alleen voor oude mensen en jij bent te jong dus je hebt het niet. (trok daarna mijn schouders naar boven door, heb hierdoor blijvende schade opgelopen!). Klacht ingediend, gewonnen, bos bloemen gehad(pff, maar toch deed het me goed)
2. pijn en vermoeidheid zijn geen kenmerken van reuma. Je kunt 40 uur gaan werken (drie weken later werd ik volledig afgekeurd....)
3. Je zegt wel dat je koorts hebt maar we willen je toch even zien. Ik dan toch maar doodziek in de auto gekropen, 25 km gereden, en loop binnen bij de arbodienst... MIJN GOD

wat doe u hier, u bent echt doodziek....

en dus maar weer terug gegaan mijn bedje in.... ben wel wat langer ziek gebleven toen, weet ook niet waar dat aan lag
Een arts die zegt dat reuma geen ziekte is, heeft op zijn minst een flinke nascholing nodig. Ik zou als ik jou was een klacht indienen en daarbij tevens verzoeken om een andere arts. Overigens mag je die (als je de kosten betaald) ook zelf gaan uitzoeken. Zolang het maar een onafhankelijke arts is, die verstand heeft van arbowetgeving en arbo keuringen.