herkeuring uwv

Reuma en werk botsen nogal eens. Hier kun je erover praten!

Moderator: Martijn

herkeuring uwv

Berichtdoor sylvia35 » do jul 28, 2016 4:26 pm

heb 27 juli 2017 de herkeuring gehad jeetje he dat mens nam me helemaal niet serieus en gaat nu informatie bij het zh vragen en of me medicijnen wel kloppen en ze vroeg of die silver finger splints voor de sier waren en ik me brezen voor de grap aan heb sorry hoor verrek van de pijn en actieve artritis in me duim gewricht enkels hielspoor fikse ontsteking van de achillespees enz en nu wordt ik door gestuurd naar de arbeids deskundige zit al 4 jaar thuis en de uwv arts zei van je 40 uur kun je niet werken moet overleggen wat wel kan maar ja met je handen kun je niet veel nee duh heb altijd op een sociale werkplaats gewerkt en dat kan ik zelfs niet meer, ja zegt ze we keuren alleen nog maar mensen af die bedlegerig zijn of kanker hebben en niet meer als een paar maanden te leven hebben en hier moet je het maar mee doen
sylvia35
Lid

Reumavorm: ap

Re: herkeuring uwv

Berichtdoor vrolijkmeisje » di aug 02, 2016 10:13 am

Wat een raar verhaal! Vragen of je braces voor de grap zijn en de ringen voor de sier zijn.
Hopelijk gaat het je lukken om werkzaamheden te vinden die je wel kunt doen en word je voor de rest van het traject serieuzer genomen!
Sterkte!
vrolijkmeisje
Lid

Reumavorm: Reumatoide Artritis

Re: herkeuring uwv

Berichtdoor sylvia35 » zo aug 28, 2016 12:17 pm

werd donderdag gebeld door de arbeidsdeskundige dat ik aankomende week op esprek moest komen aan de hand van de eventuele uitslag wordt ik s'middags gebeld ze kunnen niks vinden voor mij en blijf dus afgekeurd krijg nog een verslag van hem en van de uwv arts en nu kijken hoe het gaat verlopen ik heb een wia/wga uitkering
sylvia35
Lid

Reumavorm: ap

Keer terug naar Werk en reuma