Medische vragen? Kijk hier.

In dit forum kun je terecht met vragen over het syndroom van Sjögren (SS).

Medische vragen? Kijk hier.

Berichtdoor Rheumaatje » zo nov 17, 2013 10:15 pm

Heb jij een (medische) vraag voor het multidisciplinaire Sjögren team van het Universitair Medisch Centrum Groningen?
Bijvoorbeeld een vraag over reuma, Sjögren, behandelingen, onderzoek enz?
Het unieke multidisciplinaire team van het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) wil jouw vraag graag beantwoorden.

Kom daarom naar:
http://www.levenmetsjogren.nl/forum/vie ... dd38b8b5fe

:)
Rheumaatje
Nieuw lid

Re: Medische vragen? Kijk hier.

Berichtdoor malina » ma sep 18, 2017 9:34 pm

Helaas via gegeven link is niet mogelijk om een vraag te stellen wat ik erg jammer vind. Ik zoek iemand die kan aan mij vertellen wat moet ik doen en hoe verder. Ik heb bijna alle symptomen van Sjorgen syndroom en Schirmer test van beide ogen was 0. Reumatoloog in eerste instantie heeft gezegd dat ik Sjorgen syndroom heb maar na de bloedonderzoek zei dat ik helemaal niet ziek ben. Op advies van een andere reumatoloog heeft mijn huisarts lipbiopt laten maken en daaruit kwam een Chisholm op 5. Kan op basis van deze biopt nu gezegd worden dat ik Sjorgen heb of kan dat nog steeds in twijfel gebracht worden? Ik ben nu al kapot van want ene dag hoor ik een diagnose en de andere weer dat ik gezond ben en zo al meer dan 10 jaar.
malina
Nieuw lid

Reumavorm: non Sjorgen sicca

Berichtdoor Lalage » di sep 19, 2017 7:09 am

@malina dit zijn echt dingen die je met je arts moet bespreken! Die weet heus wel dat je reuma niet altijd in het bloed kunt zien.
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Berichtdoor Hermione » di sep 19, 2017 12:37 pm

@Malina, heb je gezien dat je je eerst moet registreren voor dat forum? Daarna kun jij w.s. ook een vraag stellen daar.
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Keer terug naar Syndroom van Sjögren