Extreem droge ogen, vooral 's nachts

In dit forum kun je terecht met vragen over het syndroom van Sjögren (SS).

Re: Extreem droge ogen, vooral 's nachts

Berichtdoor Francisca8444 » za dec 10, 2016 2:43 pm

MadelonJong schreef:Francisca en nu maar hopen dat de acupunctuur een doorbraak brengt wat zou dat fijn zijn! Ben heel benieuwd. Als het nu zou lukken om de ogen 's nachts pijnloos te openen en we er overdag niet zo'n last van hebben dan zou er mee te leven moeten zijn, maar het blijft een hele nare kwaal vooral omdat het zo inbreekt in je nachtrust. Het steunt mij ook dat jij er bent. Het is zo moeilijk om het aan andere mensen uit te leggen. We kunnen van elkaar leren! Ik ga ook eens jouw oogdruppels proberen en ook misschien nog een keer een poging wagen met de duratears zalf ik heb nog een nieuw tubetje. liggen. Ja alcohol, ik neem toch 's avonds een glaasje wijn hoor maar natuurlijk met mate.

Hallo Madelon, ik zou je berichten over het resultaat van de acupunctuur en voedingsadviezen, welnu, ik heb heel goed nieuws! Al minstens 3 weken zitten mijn ogen niet meer dicht 's nachts! Overdag voelen ze soms wel droog en druppel ik wel, ik druppel ook wel 's nachts, maar ze zitten niet meer dicht! Ik ben hier héél blij mee en durf het na 3 weken wel te geloven. Het voedingsadvies (speciaal voor mij, op voedselovergevoeligheden gebaseerd) wat ik volg, betekent geen gluten, geen koemelk, geen suiker. Zo veel mogelijk dan. en een heel arsenaal aan voedingssupplementen om mijn darmslijmvlies en lichaam weer op orde te brengen. Het lijkt te helpen, ik ga vrolijk verder! Als je informatie wilt, laat het maar weten,
met vriendelijke groet,
Francisca
Francisca8444
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor MadelonJong » wo dec 14, 2016 3:47 pm

Hoi Francisca, wat een goed bericht. Ik ben heel benieuwd. Ik probeerde je in het gebruikers overzicht een privé mailtje te sturen maar ik krijg de mail niet verstuurd. Misschien lukt het jou?
Groet Madelon
MadelonJong
Nieuw lid

Reumavorm: Sjögren

Berichtdoor Francisca8444 » wo dec 14, 2016 10:23 pm

Madelon, ik heb je mijn adres gestuurd
Francisca8444
Lid

Reumavorm: R.A.

Vorige

Keer terug naar Syndroom van Sjögren