Sowieso wil ik je condoleren met het verlies van je vader. Dat zal ongetwijfeld een ontzettend moeilijk moment zijn geweest en nu een moeilijke periode. Ik weet ook even niet wat ik hierop moet reageren. Woorden van troost klinken een beetje hol als je elkaar niet kent en het via een openbaar forum gaat. Hoe dan ook sterkte hiermee!
En voor de rest... Ik denk wel dat je die morfine niet voor niets voorgeschreven hebt gekregen. Als het je wens is om hiermee zonder te kunnen, wil ik je alle geluk en sterkte daarmee wensen. Dat zal ongetwijfeld niet meevallen.
Je schrijft ook over koud en dan weer zweten. Kan dit niet komen door het 'afkicken' van de morfine?
En wat je schrijft over je man...

Carinadejager schreef:Mijn man kan niet geloven dat de PMR zoveel pijn veroorzaakt en vind dat ik me aanstel.
Hij is wel op de hoogte dat Morfine nogal een zware pijnstiller is? Dat je echt wel heel diep in de sjit moet zitten met heel veel pijn wil je dit voorgeschreven krijgen?
Is hij wel eens meegeweest naar een arts? Weet hij wel hoe ziek je bent? Kan een arts je man dit misschien beter uitleggen? Heeft hij zelf wel eens pijn?
Succes morgen bij de arts. Ik hoop dat hij je kan begeleiden naar een bestaan met een hoop minder pijn en problemen. Sterkte!