pijnklachten bij PMR

In dit forum kun je terecht met vragen over spierreuma. spierreuma wordt ook wel polymyalgia rheumatica of PMR genoemd.

Moderator: Martijn

pijnklachten bij PMR

Berichtdoor sacha » vr apr 06, 2012 9:25 pm

Hallo ik ben Sacha en 57 jaar. De internist heeft een vooropige diagnose van PMR gesteld. De bezinking is 59. Ik heb pijn in de schouders en linker bovenarm. Maar het ergste is de pijn aan de achterkant van de billen, in de buurt van de de zitbeenderen. Dit is ook erg pijnlijk bij opstaan,traplopen en bukken. Wie herkent dit? Alvast dank voor jullie reactie!!!
sacha
Nieuw lid

Reumavorm: PMR

Re: pijnklachten bij PMR

Berichtdoor Mieke50 » wo sep 09, 2015 3:23 pm

sacha schreef:Hallo ik ben Sacha en 57 jaar. De internist heeft een vooropige diagnose van PMR gesteld. De bezinking is 59. Ik heb pijn in de schouders en linker bovenarm. Maar het ergste is de pijn aan de achterkant van de billen, in de buurt van de de zitbeenderen. Dit is ook erg pijnlijk bij opstaan,traplopen en bukken. Wie herkent dit? Alvast dank voor jullie reactie!!!

Hallo Sacha. Ik zie dat dit een bericht is van 2012. Ik heb precies dezelfde klachten. Heb deze ook omschreven onder deze rubriek. Ben heel benieuwd hoe het inmiddels met je is?
Groet, Mieke
Mieke50
Nieuw lid

Reumavorm: Nog niet bekend

Keer terug naar Spierreuma (PMR)