Stekkers/contrastekkers

In dit forum kun je terecht met vragen over spierreuma. spierreuma wordt ook wel polymyalgia rheumatica of PMR genoemd.

Moderator: Martijn

Stekkers/contrastekkers

Berichtdoor Corey » zo nov 25, 2012 5:48 pm

Hallo,

Telkens als ik de frituurpan of een ander apparaat gebruik dan moet ik de stekker in een (verdeel)stopcontact doen en daarna moet hij er weer uit.. en dan doet mijn schouder pijn. Ik kan de beweging iets anders uitvoeren, waarbij ik mijn onderarmen meer belast, maar het voelt toch niet goed en ik moet er echt iets op vinden want dit wordt een langetermijnprobleem; dat is zeker.

Nu zal ik de eerste niet zijn met dit probleem dus ik wou vragen waar je een handig hulpmiddel kan kopen. Bijvoorbeeld een stekker met een handvat en een contrastekker met een handvat en dan beiden van glad, glijdend materiaal en dan zonder spatwaterbeveiliging.

Veel apparaten maken gebruik van hetzelfde stopcontact (op de best geschikte plaats) en ik heb geen ruimte om ze allemaal ingeplugd te laten staan.

Bijvoorbaat dank! :)
Corey
Nieuw lid

Reumavorm: artrose

Re: Stekkers/contrastekkers

Berichtdoor puntje » zo nov 25, 2012 6:39 pm

Helaas ik weet niks. Misschien bij een elektronicazaak navragen of zei wat weten. Iets handigers.

Ik heb het in mijn polsen, de schouder is meestal oké. Dus het zit op een ander punt. Misschien in een thuiswinkel van bijv. Thebe kijken of ze iets hebben of gewoon naar de Praxis of Gamma.
puntje
Lid

Reumavorm: Reuma Artritis

Re: Stekkers/contrastekkers

Berichtdoor Amby » wo nov 28, 2012 10:01 am

Het klinkt misschien raar maar de stekker omgekeerd in het stopcontact steken wil bij het uittrekken van de stekker wel eens soepeler gaan.
Amby
Lid

Reumavorm: RA

Keer terug naar Spierreuma (PMR)