Doktoren en communicatie

In dit forum kun je terecht met vragen over spierreuma. spierreuma wordt ook wel polymyalgia rheumatica of PMR genoemd.

Moderator: Martijn

Doktoren en communicatie

Berichtdoor The@ » di maart 31, 2015 8:49 am

Ik had eigenlijk al een jaar last van pijntjes hier en daar in het lijf maar ik ben een doorbijter "gaat wel weer over".
Vandaar dat ik de afgelopen twee weken door ben blijven lopen totdat ik mij niet meer zonder tranen over da wangen kon aankleden.
Ik had begin maart wel tegen mijn internist (ik ben diabeet) geklaagd over onverklaarbare spierpijn. Die heeft toen bij het halfjaarlijkse
bloedonderzoek ook gelijk bezinksel enzo laten nakijken en zou bellen als er iets ernstig mis was.
Snap ik dus even niet dat ik er pas van hoor als ik ruim 3 weken later mij met bovenstaande klachten (het bezinksel was 93 en de meting van gisteren nog hoger)bij de huisarts meld.
Ik heb nu prednison gekregen en het is afwachten of dat wel goed gaat met mijn diabetes. Er is gelukkig wel contact geweest met de internist in dezen.
Ik heb nu wel in gaten dat je in doktorenland echt zelf aan de bel moet trekken.
Ik heb verdikkeme al bijna een week 's nachts wakker gelegen van de pijn.
The@
Nieuw lid

Reumavorm: pmr

Keer terug naar Spierreuma (PMR)