pmr en homeopathie

In dit forum kun je terecht met vragen over spierreuma. spierreuma wordt ook wel polymyalgia rheumatica of PMR genoemd.

Moderator: Martijn

pmr en homeopathie

Berichtdoor elske88 » ma sep 07, 2015 1:47 pm

Even voorstellen. Mijn naam is Elly en sinds een half jaar is de diagnose PMR bij mij vastgesteld. Een moeilijk acceptatieproces omdat ik een erg actieve vrouw ben, hardlopen, fietsen, wandelen en tuinieren. Overal een stapje terug en hardlopen gaat helemaal niet. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een homeopaat hebben bezocht met deze klachten en of homeopathie wat voor PMR kan betekenen.
Laatst bijgewerkt door elske88 op wo sep 16, 2015 8:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
elske88
Nieuw lid

Reumavorm: PMR

Re: pmr en homeopathie

Berichtdoor Wrenchman » ma sep 07, 2015 8:56 pm

Hallo Elly, welkom hier.

Ik weet niet hoeveel waarde je hecht aan je privacy, maar alles wat je hier opschrijft is heel makkelijk via o.a. Google te vinden. Dus naam en achternaam is misschien niet zo handig om hier te delen.
Jammer dat je in alles een stapje terug moet doen. Word je wel behandeld en slaat dit aan aangezien je het via een homeopaat wilt proberen?
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Re: pmr en homeopathie

Berichtdoor Hendrik58 » vr feb 05, 2016 5:29 pm

Ben ook op zoek geweest en probeer op dit moment het volgende http://www.bewegenzonderpijn.com/spierreuma/?gclid=CNnA0u62-skCFYIfwwodXWkJwg (Groenlipmossel en Curcuma) naast prednison, die ik aan het afbouwen ben.
Het afbouwen geeft bij mij zoveel bijwerkingen en velen daarvan vind ik hier terug op het forum waardoor het erg lastig is om te bepalen of deze middelen werken naast prednison en heb geen enkele referentie van mijn eigen lichaam wat nu waar van komt of juist niet. Wel merkte ik dat lichte problemen van knie hiermee wel weg gaan en daar gebruikte ik een andere homeopaat voor.
Hendrik58
Nieuw lid

Reumavorm: Polymyalgia rheumath

Keer terug naar Spierreuma (PMR)