Ben 7 maanden aan het klungelen geweest met mijn klachten; en nu weet ik eindelijk wat ik heb; artrose in mijn rechterheup.
Doordat ik last had van uitval rechterbeen en tintelingen ben ik in eerste instantie naar een neuroloog verwezen, zij konden niets met mij en zo ben ik maanden aan het klungelen geweest omdat niemand mijn klachten begreep. Veel bloed testen gehad, niets te vinden.
Uiteindelijk bij fysio terecht gekomen en zij zag dat ik heupartrose heb. (Ik ben 31 jaar)

Vlak voordat mijn klachten begonnen ben ik hier in de straat achterover op mijn stuitje gevallen.
Mijn fysio denkt dat het zeer waarschijnlijk daar mee te maken heeft.
Nu heb ik veel last van "kniepijn" (zenuwpijn) dit blijkt reffered pain te zijn. Komt uit de heup en ik voel het dus in mijn knie wat erg verwarrend kan lijken en de diagnose ook lastig te stellen heeft gemaakt voor de huisarts.
Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten van deze diagnose, en of die reffered pain erger gaat worden (tot nu toe helaas wel) en of er iets aan te doen is.
Misschien herkend iemand dit? En zoja; heeft iemand tips?
De foto's die zijn gemaakt gaven niets aan, maar ik lees op internet dat dit ook niet veelzeggend is. Dat de kwaliteit van mijn kraakbeen niet te zien is op een foto.
Groetjes A