In principe kunnen ze je dus alles laten doen vanuit een bedrijfsarts of UWV want anders volgt er loonsanctie of iets.
Het is gewoon pure chantage.
Ik heb toen der tijd ook mee gedaan aan revalidatietherapie op het ziekenhuis, ik ging daar redelijk graag heen omdat we met een leuke groep werkte.
Later werd als vanzelfsprekend alles opgeschroefd, qau tempo en gewichten.
Dit hield ik niet vol en gaf dit ook aan, ik had daar ook na de therapie veel last van.
En kreeg dan termen als: kom op, zo'n jonge meid. Naar mijn hoofd.
Op het einde van dit traject kreeg ik een gesprek en hierin werd dan gezegd dat ik moest proberen het schema op eigen initiatief te gaan doen.
Paar jaar later kreeg ik eens stom toevallig mijn medisch dossier voor mijn neus en las toen wat die troela daar in had gezet.
Ik was niet gemotiveerd en het zou mij niet lukken dit op eigen initiatief te gaan doen.
Vorig jaar nog heb ik een traject op eigen houtje met een diëtiste van het ziekenhuis en zelf een contract bij de sportschool.
In het begin gaat het allemaal nog redelijk, maar naar mate ik van hun moet gaan opbouwen gaat het steeds moeizamer en krijg ik steeds meer pijn.
Hier heb ik schouderklachten aan over gehouden met uiteindelijk een flinke slijmbeursontsteking en bedankt.
Ik ga nu om me heen kijken of ik misschien iets van een andere baan kan vinden, maar ondertussen als er niks uit komt vrijdag in maastricht moet ik aan dat traject beginnen.
Ik hoef daar gelukkig niet ook nog bij te werken, heb me sinds zondag weer volledig ziek gemeld, liep alweer veel te lang over mijn grens.
Ik probeer het maar positief te zien en hoop stiekem toch dat ciran iets voor me kan betekenen.
Als ik toch thuis zit is aan mezelf werken niet eens zo slecht misschien.
Maar ik blijf sceptisch en op m'n hoede en blijf het de grootste geldverslinderij vinden.
Ik heb ergens gelezen dat dit traject 9500 euro kost, waarom stoppen ze dat geld niet beter in een bijv. omscholing of zoektocht naar passend werk eventueel aangevuld met een kleine uitkering.
Dat geld is der niet, wordt dan geroepen....................MY ASS er zit overal geld zat, alleen het zit in die veels te dikke salarissen en auto's van de directeuren.
Ik ga even genieten van de komende dagen, mijn man heeft vrij gekregen van zijn werk en we gaan gewoon even wat leuks doen.
Maar ik blijf hier lezen hoor, vind het fijn om te schrijven met mensen die me snappen.