Reumatoide artritis , ik heb nog geen uitslag gehad van mijn arts wat ik heb , maar ik loop nu al vanaf maart met ontstoken knieen , ik slik MTX 10 pillen op dinsdag , met een maagbeschermer , en prednison .
Dat hielp goed , nu zit ik op 2 pillen prednison , dus af moeten bouwen , mijn benen voelen zo aan , dat ik denk dat er aan allebij de kanten een cementzak aan hangt van 25 kilo .
Hebben jullie daar ook zoveel last van , ik lees dat vele onder ons veel last hebben van de medicatie , daar heb ik totaal geen last van gelukkig , en ik heb het ook alleen in mijn knieen gelukkig .
Maar deze ziekte pakt flink door , van een fitte man van 55 naar een oud manneke gegaan , ik kan bijna niks meer , wat word je leven beperkt door deze aandoening ,alles wat ik deed daar moest ik
veel lopen en alles wat erbij hoort .
Natuurlijk is de pijn wel wat minder geworden ,maar nog steeds hinderlijk in je doen en laten , ik ben benieuwd wat de dokter nu weer gaat doen in nov , dan moet ik weer terug naar hem .
Toen ik 8 prednison pillen slikte had ik nergens last van , maar dat duurde niet lang .