Ik bekijk de serie graag een tweede keer... zag op het voorlaatste (achtste) seizoen inderdaad de hoofden van 'John Doggett en Monica Reyes'. Volgens mij had Mulder er geen zin meer in en verdween Scully meer naar de achtergrond (ze kwamen nog wel terug in twee X-files films, die hier ook nog ergens liggen.
Millennium ken ik (van naam) alleen als Zweedse trilogie (en mini-serie) van Stieg Larsson.
Onze mening over 'het paranormale' zal inderdaad niet veel van elkaar afwijken.
Om je een idee te geven van de tv- en film-series die ik de afgelopen jaren heb bekeken of herbekeken, het volgende lijstje (niet in alfabetische of chronologische volgorde en ook niet in waarderingsvolgorde):
House, Luther, The Bridge, The Sopranos, Law and Order, the Bourne trilogy, alle delen van Death Wish (Bronson), the Godfather trilogie, Witse, Lost, Allo Allo, Fawlty Towers, Rome, Brideshead Revisited, Band of Brothers, the Walking Dead... en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar.
We hebben inmiddels ook een behoorlijke DVD-verzameling met films opgebouwd. Wel fijn, wanneer je ten gevolge van o.a. herseninfarcten moeite hebt met het lezen van boeken. Ooit las ik wekelijks minstens één boek, vaker twee... Da's verleden tijd.
Niet zielig... wel een feit.
En nu we het toch over films hebben... mijn absolute lievelingsfilm, die ik al heel wat keren gezien heb, is naar een boek van Jerzy Kosinski... "Being There", met in de hoofdrol Peter Sellers (vrouwelijke hoofdrol Shirley MacLaine). Totaal iets anders dan verreweg de meeste films en series die ik gezien heb.
P.S. 27 september: Na twee weken toch maar weer eens naar Cardio Fitness (apparaten die m'n schouder belasten maar even overslaan). Met een huurrollator, want van m'n eigen rollator stond een wieltje op afbreken. Allemaal niet belangrijk, maar het telt wel op...
P.P.S. 28 september: Omdat ik er geen zin meer in heb om te worden uitgescholden door een (niet doen! Het is ook een mens...), toch nog even een opmerking. Serieuze medicijnen hebben serieuze bijwerkingen, wie geen serieuze bijwerkingen wil hebben kan beter overstappen op homeopatische 'middelen'... of een glas water.
Sommige mensen zou ik een toneelstuk van Molière willen aanbevelen...

Maar waar zijn de mensen gebleven met wie ik op dit forum/in deze draad ooit een prettig contact leek te hebben...

P.P.P.S. (Bestaat dat eigenlijk wel?) 11 oktober: En weer een week met achtereenvolgende ontstekingen (zelfs m'n schouderpijn is weer terug). Zou methotrexaat na 6 jaar zijn 'uitgewerkt'? Speelt het weer een rol? Gelukkig heb ik nog wel plezier van Paracetamol.
En ik heb natuurlijk nog wat andere kwaaltjes, die (meer) aandacht vragen. Zelfs m'n depressie begint weer mee te doen... of zou het dit keer 'gewoon' somberheid zijn?
Het blijft vreemd... ook wanneer er op het oog niets veranderd aan deze draad wordt deze nog steeds vaak bekeken.
Stand op 30 september 2017 om 00:30 uur: 372.364;
7 oktober 2017 om 00:45: 375.083;
11 oktober 2017 om 02:16: 375.915;
25 oktober 2017 om 01:27: 378.982;
8 november 2017 om 01:02: 381.990;
20 november 2017 om 17:00: 384.194;
7 december 2017 om 01:36: 389.388!