Wrenchman hier.

Vertel ons even wie je bent en als je reuma hebt, wat voor reuma je hebt!

Moderator: Martijn

Re: Wrenchman hier.

Berichtdoor Wrenchman » wo aug 01, 2018 12:45 pm

Mijn oude tandarts belde mij zojuist persoonlijk op met de mededeling dat ze mij niet mag inschrijven. Als ze dit toch doet kan ze een rechtzaak tegemoet zien. Ze moest een concurrentiebeding tekenen dat ze de komende anderhalf jaar geen patiënten vanuit de oude praktijk behandelt.
Ik was er al bang voor.

Dus ben ik in rouw.

Ze heeft wel een tip gegeven voor een andere praktijk om het daar te gaan proberen. En ruim haar excuses gemaakt dat ze het zo vervelend vindt. Had allemaal niet gehoeven, maar het siert haar wel.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Wrenchman » vr aug 10, 2018 9:05 am

De fysiotherapeut begon gister toch voorzichtig over de huisarts. Ze wil eigenlijk dat ik de komende weken ga beoordelen hoe het gaat in de vakantie. Maar ik ben het met haar eens.
De behandelingen helpen wel, maar ik heb er steeds korter plezier van. Ook is de boel telkens weer behoorlijk stijf op bepaalde plekken.

Ik heb zelf nog steeds bechterev in mijn achterhoofd, maar ga nu met klachten naar de dokter, niet met mogelijke oorzaken. Dat werd de vorige keer niet gewaardeerd.

Wel is er nu duidelijk te voelen dat er wat zit, zowel voor therapeut als patiënt. Dus neem ik aan dat een arts het dit keer ook kan constateren.

Eerst maar eens vakantie en niet verder vooruitkijken. Op de pijn hoog in de rug na gaat het best wel goed, dus ga ik er het maximale uit proberen te halen.
De vakantie is in ieder geval van harte welkom na een 'bewogen' jaar.

Groetjes,

Wrenchman.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Hermione » vr aug 10, 2018 11:49 am

Afgezien van dat echt geen enkele arts dat kan waarderen, kun je ook jezelf er flink mee in de vingers snijden. Wat als jij alleen Bechterew noemt, terwijl je iets anders hebt wat erop lijkt, en er wordt vervolgens alleen op Bechterew onderzocht??
Zo heb ik ook regelmatig ontstoken SI gewrichten, peesontstekingen e.d. wat allemaal voorkomt bij Bechterew, maar het hoort bij mij bij de sarcoïdose.

Fijne vakantie, en groetjes!
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Vorige

Keer terug naar Wie is wie?